BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha och jag som alltid letat efter dom "billigaste" tävlingarna :D Har också tyckt att man vinner så lite pengar när det kostar så mycket.. Men så var det ju inte då :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*
Tjo, ni vet hästen man får som gåva av den där apan när man klarat "startquesten", gud vad jag hatar den haha, den är så dålig & jag orkar inte lägga pengar på att få honom bra :D
Alltså, jag tänkte låta honom dö för jag tvivlar på att någon vill köpa honom :angel: Men förlorar man karma då? För isåfall vill jag inte döda honom :eek:
Försökt hitta svar på detta men hittar icke...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*
Tjo, ni vet hästen man får som gåva av den där apan när man klarat "startquesten", gud vad jag hatar den haha, den är så dålig & jag orkar inte lägga pengar på att få honom bra :D
Alltså, jag tänkte låta honom dö för jag tvivlar på att någon vill köpa honom :angel: Men förlorar man karma då? För isåfall vill jag inte döda honom :eek:
Försökt hitta svar på detta men hittar icke...

Min dog helt knall o fall, alltså den "gratis hästen" utan att jag gjorde något särskillt, men jag förlora ingen karma på det...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Du kan ju annars bara strunta i att klicka på den, låta den vara bara. Så när du sen får tillgång till safe haven så skickar du den dit och får 400 equus :) Om du inte redan kan göra det nu.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

nej man förlorar inte karma från att en häst dör. Jag skulle rekommendera ifall den hästen är dödlig om du arbetar den tills den dör självmant vid 31 års ålder. När en dödlig häst dör vid minst 30 år får du ett pass. Eller säljer du den som en så kallad passhäst (brukar kunna sälja dom för runt 50 000e)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Jag har nu varit inloggad 50 dagar och ska alltså kunna köpa ett pass för 20% av mina pengar. Är det någon med tillgång till private sales som vill reservera en häst till mig för ca 17'000 (har 17685e)?
Lägger såklart upp hästen orörd i ps så snart jag kan.:)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har reserverat en häst åt dig för 17 000. Har du redan fixat det så är det bara att säga till så jag kan ta bort den igen ^^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

KL

Jag har nu varit inloggad 50 dagar och ska alltså kunna köpa ett pass för 20% av mina pengar. Är det någon med tillgång till private sales som vill reservera en häst till mig för ca 17'000 (har 17685e)?
Lägger såklart upp hästen orörd i ps så snart jag kan.:)

Va? :confused:
Vaddå köpa pass för 20%?
Jag fattar inget alls nu och det verkar som jag missat något viktigt här? :mad:

Någon som kan vara snäll och förklara? :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När man har varit medlem i 50 dagar (eller inloggad kanske det är?) så kan man en gång i månaden köpa ett pass för 20% av sina pengar :)
Därför (som någon tipsade om tidigare i tråden tror jag?) är det bra om man kan föra över det mesta man har till en kompis eller så så att man bara har lite kvar, då blir man inte av med så mycket pengar :D
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När man har varit medlem i 50 dagar (eller inloggad kanske det är?) så kan man en gång i månaden köpa ett pass för 20% av sina pengar :)
Därför (som någon tipsade om tidigare i tråden tror jag?) är det bra om man kan föra över det mesta man har till en kompis eller så så att man bara har lite kvar, då blir man inte av med så mycket pengar :D

Ja? Men det har jag ju varit... vart och hur köper jag pass?
Jag har väldigt lite pengar just nu så det passar fint... :D

EDIT:
Jag hittade och köpte mitt pass för 25 balubas :)
Får in 2000 i morgon för grand prix..
Men det var ju var 30de dag??

Tack!!
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har reserverat en häst åt dig för 17 000. Har du redan fixat det så är det bara att säga till så jag kan ta bort den igen ^^

Tack så mycket! :bow: Han ligger reserverad till dig nu.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

För att få köpa första gången måste man visst vara inloggad 50 dagar, sedan "bara" med 30 dagars mellanrum. :banana:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tack så mycket! :bow: Han ligger reserverad till dig nu.

Så lite så :) Jo jag såg det men jag kan inte köpa ut den :confused:
Står "You cannot buy this horse as you sold it yourself in a private sale less than 10 days ago."
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Man kan inte sälja tillbaka samma häst igen förren 10 dagar senare. Du måste använda en annan häst ;-) har själv ett lager med värdelösa föl som jag säljer fram och tillbaka ^^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men åh! :( Hoppas det inte var din kommande stjärna då.. Jag kan lägga upp en annan jag har, kan nog behöva pengarna inom 10 dagar i alla fall. :angel: Men vad dumt, man förlorar ju massor på 10 dagar om man siktar på att avla framåt, så att säga...
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej det var det inte:D

Jo visst gör man det, men jag la upp den nya hästen du skickade igen iaf. Så det är bara att du tar den sen när det går.
Får skaffa nån skräphäst som man inte vill använda till sånt här^^
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej det var det inte:D

Jo visst gör man det, men jag la upp den nya hästen du skickade igen iaf. Så det är bara att du tar den sen när det går.
Får skaffa nån skräphäst som man inte vill använda till sånt här^^

Jag har skräphästar på auktion, vassogoo bara köpa :D:p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Igår när jag la mig (:p) kom jag på att det ju blir fel med pengarna nu. Jag antar att 500 är lägsta summan även på private sales och då har du ju lagt mer än mig. Jag tänkte ta tillbaka fölet, sänka priset och lägga ut din för 500 men nu hade du ju redan hunnit köpa fölet. Så du kan väl höja priset på fölet till 750 så ska det bli jämt (om jag räknat rätt, vilket inte alls är säkert :angel:)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag fattar typ ingenting :angel: men jag la upp den på nytt för 750 istället :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp