BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ang . de höga GP hästarna , kan bara säga att jag förstår dig både/och sas .
spelade själv länge med det som fanns att tillgå på public board och i private sales .
Sedan blev jag medlem i en ganska välkänd breeding group , (top gp ih)

Det jag kan säga som kanske inte riktigt alla förstår är ju att för att ligga kanske 10-20 gp points före private sales är att det kostar mycket passes !
Under perioder så bluppade jag 4 hästar om dagen ,4 avkommor på varje märr . Det blir en hel del pass =p

Där är ju andledningen till att det inte finns några topphingstar som erbjuder betäckningar .
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*KL*
Nu är det jag igen :rofl:

Vilken tid byter man i stallen??
Just nu är det ju bara "skitstall" att flytta in sina hästar i :(
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Menar du att du har skaffat ett Equestrian Center? För i så fall tror jag att du bara reserverar boxar åt dina hästar? Har faktiskt inte testat själv så jag vet inte riktigt^^

Och nej man får inte sälja sitt konto :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Menar du att du har skaffat ett Equestrian Center? För i så fall tror jag att du bara reserverar boxar åt dina hästar? Har faktiskt inte testat själv så jag vet inte riktigt^^

Och nej man får inte sälja sitt konto :)

Nä, ja menade när man har en breedersfarm, men jag hittade knappen :)

Får? Det är väl snälla djur på gotland väl? :p

Nä, men en kompis lägger ner sitt spel och han har ändå 55 dagars spel och 2 karma, alltså snart 3...
Level5
Outnyttjad equestrian center.

Kan ju vara någon som nyss börjat som vill hoppa fram lite i tiden och kunna köra med affix, ES, private sales och breedfarms.. :angel::angel::angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Som sagt förstår jag mycket väl varför man inte erbjuder betäckningar. Även om det bara gäller "en i mängden hästar" för toppbreeders så sitter det ju MA, CT och hela bunden är väl "tearade" också så visst är det mycket pass bakom! Jag hade ju säkert gjort likadant...

Men jag tycker de kan tänka på stackars mig som vid senaste generationen bara fick upp avkomman 3% trots att mamman inte hade MA och således tog några dagar på sig att bli +100 Blup. :angel: Hingsten låg bara 1 GP över stoet på bästa skill och då var det bästa hingsten som låg uppe. *gnäll gnäll* :p
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Som sagt förstår jag mycket väl varför man inte erbjuder betäckningar. Även om det bara gäller "en i mängden hästar" för toppbreeders så sitter det ju MA, CT och hela bunden är väl "tearade" också så visst är det mycket pass bakom! Jag hade ju säkert gjort likadant...

Men jag tycker de kan tänka på stackars mig som vid senaste generationen bara fick upp avkomman 3% trots att mamman inte hade MA och således tog några dagar på sig att bli +100 Blup. :angel: Hingsten låg bara 1 GP över stoet på bästa skill och då var det bästa hingsten som låg uppe. *gnäll gnäll* :p

MA? CT? :confused::o
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nä, ja menade när man har en breedersfarm, men jag hittade knappen :)

Får? Det är väl snälla djur på gotland väl? :p

Nä, men en kompis lägger ner sitt spel och han har ändå 55 dagars spel och 2 karma, alltså snart 3...
Level5
Outnyttjad equestrian center.

Kan ju vara någon som nyss börjat som vill hoppa fram lite i tiden och kunna köra med affix, ES, private sales och breedfarms.. :angel::angel::angel:

Jaha ok^^

Haha du menar att du vill ta över? :angel: Vad jag sett med folk så kan dom bara få reda på att man "fuskar" genom att man försäger sig så att någon kan rapportera en till en mod. Så håller du bara tyst så borde ju ingen få veta om det :angel: Men jag vet inte säkert om de som sköter spelet kanske kan se det på andra sätt?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag vet inte hur jag hittade det men jag läste någonstans att de hade väldigt fungerande metoder för att spåra flerkontosmedlemmar. (ungefär så iaf). Jag vet inte hur, och jag tror inte riktigt på det heller. Jag tycker man ser många spelare som har mamma, tre systrar och brorsan som vänner (enligt kommentarerna vid vänner). Hur troligt är det? Fast det förstås, Howrse kanske är en livsstil i USA... :angel:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha nej jag tror inte heller på det:D Det enda man kan gå på i det där spelet är ju i så fall IP adress eller så (för man registrerar ju inte med namn och mail vet jag inte om man heller behöver? har glömt bort :o ), och det har dom ju sagt i forumet att man inte ska oroa sig för ( var någon som var orolig för att hon skulle bli anklagad för multiaccount för att hennes syster spelade på samma dator) med tanke på familjemedlemmar som spelar på samma dator osv.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jaha ok^^

Haha du menar att du vill ta över? :angel: Vad jag sett med folk så kan dom bara få reda på att man "fuskar" genom att man försäger sig så att någon kan rapportera en till en mod. Så håller du bara tyst så borde ju ingen få veta om det :angel: Men jag vet inte säkert om de som sköter spelet kanske kan se det på andra sätt?

Nej, jag vill inte ha det, jag har fullt upp med mitt eget, tänkte om någon som ville börja eller precis har börjat var intresserad av att ta över det, han är ju där spelet börjar ta fart s.a.s :)

Jag vet inte riktigt hur det skulle vara fusk? :confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*

Om man använder en Pandoras box för att återuppliva en häst, hur gammal eden när den återuppstår? Lika gammal som när den dog eller?


Någon som vet?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Pandoras box kan bara användas på hästar under 25 och de för tillbaka hästen i samma som den var när den dog men med hälsa och energi på 100.

Kl
Är det ngn mer som avlar welsh.?
Jag har hitintills bara lyckats få tag på 4 stjärnade ngn som vet hur många stjärnor man kan få på welsh arna.? // Bure
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag har sett welsh med 16* i private sales. Och jag tror knappast att folk lägger upp sina bästa hästar så det finns nog högre än så :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det måste ha gått åt en jäkla massa pengar? (riktiga alltså) :eek:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag avlar welsh, mina är bara 14* men det finns mkt högre just nu av andra elite grupper. Om du vill så får du gärna köpa någon 14* som jag inte använder. Snart får jag förhoppningsvis min första 15* welsh :D. Avlar i princip helt utan BM items och använder inte aging points, därav tar det lite tid lol.

Men om du vill kolla hur många stjärnor de bästa har, kolla på ranking. Sedan kan du dela upp om du vill se högsta rankade purebreed exempelvis.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

kl

Kan man byta kön på en äldre häst?
Vad händer?
Behåller den "allt" eller går någt förlorat??

Hur höjer man blup?
Jag har fastnat på 83,06+ och alla traines och rides är färdiga, allt markerat i fetstil.. sen då?

Någon här som avlar travare? :)
 
Senast ändrad:
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Men haha, vad gör du med de aging points du hittar då? Säljer? :eek:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Tja jag har en häst vars pappa är ett sto :cool: så det går att byta kön på en vuxen häst som fått avkommor.

För att bluppa - har hästen vunnit 20 tävlingar? Det räcker att de tre bästa skillsen är fetstilade. Jag har inte lyckats feta traven på någon av mina irländare. :angel:

Jag brukar tävla innan jag gör klart träningar och rides, då blir det lite lättare att vinna alla 20 vinster man vill ha fort. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 204
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp