BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

När började du logga in, före eller efter kl 12? För jag kunde inte alls logga in mellan 9-12, tro mig försökte därimellan bara för att :angel: Efter kl 12 har jag inte alls haft några bekymmer eller träffat på "sofia5" igen :p

Har suttit i perioder sen kl. 9 och förmodligen inget avbrott längre än 30 min..

Nu sitter jag ju inte klistrad vid just howrse, utan mer internet, men det blir ju in och grejja lite då och då, eller ja, ganska ofta får jag väl erkänna då ;)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det var en planerad uppdatering mellan 9-12 för Sverige. Numera är den dagliga uppdateringen kl 9-9.30 slut. Det kommer ske en uppdatering som vanligt därefter, men du blir bara utloggad och du kan direkt logga in igen.

Däremot om du inte hittar howrse hemsidan, pröva goggla fram det och klicka på länken. Det brukar funka för mig

Jag har blivit tvungen både igår o idag att leta reda på nån annan howrse länk för att kunna logga in (alltså nån adress som datorn tyckt var värd att spara ^^; ) Drygt som bara den men in kom man ju tillsist:angel:

Men jag stör mig nåt så enormt på en annan grej.. jag tycks bara få hingstföl:mad: Någon som vet nåt knep för att få ston? som det är nu åldras ju hästarna mina och pengarna försvinner utan att min avel kommer framåt:cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag såg nu att dom har öppnat ett för Sverige också, men gud så tråkigt att vi som redan har ett konto måste öppna ett nytt för att spela där! :(
Jag vill hemskt gärna spela där men vill ju inte släppa min fina häst på howrse.com, han börjar jag komma långt med nu! :cool:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

*kl*


Det står att man måste ha en beta kod för o skapa ett nytt konto på svenska sidan...????
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Får man inte ha ett konto på den svenska & ett på den engelska då? :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Ja, trist att inte alla får komma in direkt när de väl lagt upp det. Men då kanske de hinner snygga till det innan vi får börja spela så det inte står hona, frisisk osv. :devil:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag tror som du. Klickar man på den engelska flaggan kommer man till den gamla inloggningssidan. :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Det verkar som dom inte räknat gårdagen alls? eller räknas inte dagar som man inte varit inloggad? kom inte in på hela dagen igår och skulle gentligen varit medlem i 12 dagar idag och fått en sadel för det..
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Nej det är bara dagarna man loggar in som räknas.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Är inloggad nu, Heter Panaccea där med stort P kanske det som var problemet?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Haha ja det var det som var felet. :o
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag är oxå fundersam över Beta-koden... Antar att ingen har fått den ännu? eller har ni fått logga in på svenska sidan?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

finns den svenska sidan? jag får fortfarande felmedelande på se.howrse.com?
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Idag har jag fått två fina föl! o äntligen ett stoföl (dock med fel färg :p) fick en dun hingstunge och en vit stounge :laugh:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jo det får man :) Jag ska göra ett på den svenska sen också och spela på båda. Får se sen vilket som är roligast för jag tar nog bort en utav dem tillslut och bara satsa på en.

Kan inte heller komma in på den svenska än =/ Undrar hur man får tag på beta-koden.
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kommer till den sidan när jag skriver samma som dig :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Kl
Jag har oxå kommit in på den svenska sidan är det ngn som har fått reda på vad som är beta koden el var man hittar den..?:confused:
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

På forumet står det:

Beta codes are for beta testers only. If you've not been given a code, you will have to wait for the game to open to the public. Sorry!

Så jag tror vi får vänta tills vi antingen får en beta kod för att testa ;) Eller vänta tills howrse blir öppet för alla på svenska :)
 
Sv: BRA, verklighetstrogna/vuxna och roliga hästspel? (till datorn)

Jag kommer inte in alls:confused:)
Tidigare har jag gått in via facebook men nu finns inte den knappen?:confused:
Kan ju inte vara bara för att jag har ny dator och allt är på svenska?
 

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 772
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 200
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 395
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp