Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Näääääe? Är det så? Erkänner min snus-oskuld.
Det tror jag faktiskt att Momsan är också. Momsan, för i h-e!
Men ÅH så typiskt Buke att be om källor hela tiden. Jag utgår från mig själv ju(h), och mina kompisar typ. Äre nå fel på de?Källa på det?
Jag är schå FULL, men...Alkolåset, Myrten, alkolåset
OBS! Paus i humorn! Inte det minsta lustigt!
Inte ett dugg kul, men onekligen på ämnet...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19369267.ab
OBS, inte humor! Följ inte länken om ni inte vill få skrattet i halsen.
Yeah, that ain't happeningyoutube? nänä det ska upp på bukefalos!
Förresten... jag måste erkänna någonting... Idag köpte jag med en färdiggrillad kyckling och en färdig röra hem Att äta på bröden min karl hade bakat för att jag inte fullgjort min plikt som kvinna Jag vet intehur jag någonsin ska kunna gottgöra honom för detta?
Den var menad till dig
Om man rensar ALLT i tråden utom starten och det inlägget ...Sug av honom.
Ja(h) vet(h)Den var menad till dig
Om man rensar ALLT i tråden utom starten och det inlägget ...
Det enda rätta. Nåt måste man ju lära sig av Anna Anka. Herregud, allt annat vore synd och skam!Sug av honom.
Det enda rätta. Nåt måste man ju lära sig av Anna Anka. Herregud, allt annat vore synd och skam!
Om musikvideos är ett spår för trådutvecklingen kan @Monstermoms rebusar vara ett annat.
Om man rensar ALLT i tråden utom starten och det inlägget ...
Ett alternativ är ju att praktisera det på båda. Det kan bli spännande intriger. Jag tänker mig en dokusåpa, kameror överallt, livesändning dygnet runtFast i så fall måste ju det hela motiveras tydligt! Pojkvännen eller vännen liksom? Kan se fördelar (pojkvän avsugen= glad, vän avsugen=glad) och nackdelar (pojkvän avsugen= vän oglad, vän avsugen= pojkvän oglad) med båda delarna!
Detta jävla tjat om detaljer ... Sug av vem fan som helst!Fast i så fall måste ju det hela motiveras tydligt! Pojkvännen eller vännen liksom? Kan se fördelar (pojkvän avsugen= glad, vän avsugen=glad) och nackdelar (pojkvän avsugen= vän oglad, vän avsugen= pojkvän oglad) med båda delarna!