Vad i h-vete?! Hahahaha reaktion såklart! Freudiansk felskrivning deluxe :P
Oooh, lättlurad! Du är allt en riktig kvinna du!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad i h-vete?! Hahahaha reaktion såklart! Freudiansk felskrivning deluxe :P
Men vad fan, för att bli en omvänd rasist måste jag ju börja med att vara rasist. Annars kan jag ju inte omvändas.OMVÄND RASIST! Du använde "s"-ordet!
Undrar om TS fått nån hjälp? ?
Dör lite här, underbara, knäppa människor
Hans ansökan till Svennekukar avslås å det bestämdaste, det går ju inte ha med någon som inte kvalar in som en äkta vikingOm vi nu snackar pursvenska kukar odyl, vilka vibbar får vi av Jimmie?! Inte så himla fornnordiskt eller hur?!
Det är ju för sjutton HEBREISKT?!
Om vi nu snackar pursvenska kukar odyl, vilka vibbar får vi av Jimmie?! Inte så himla fornnordiskt eller hur?!
Det är ju för sjutton HEBREISKT?!
Här blir det inga avsugningar, det finns väl andra ställen att stoppa kuken om munnen är upptagen med att snusa
Men ååååååååh, eller bara riktigt korkad (fast när jag tänker efter så är väl det definitionen på en riktig kvinna?)Oooh, lättlurad! Du är allt en riktig kvinna du!
Hans ansökan till Svennekukar avslås å det bestämdaste, det går ju inte ha med någon som inte kvalar in som en äkta viking
@zalleg
Tycker det är dags för @mandalaki att avslöja sitt dubbelnick och erkänna om hEn fått hjälp än.
(Redigerat, könsneutraliserade. Har bläckfiskar kön?)
För övrigt så behöver ni nog lite kuk allihop med tanke på hur det skrivs i den här tråden!
Svart humor: Min sambo hade med sig en flaska vin hem...
För övrigt så behöver ni nog lite kuk allihop med tanke på hur det skrivs i den här tråden!
Gonna get some på tisdag!
Vin eller kuk?