Vad i h-vete?! Hahahaha reaktion såklart! Freudiansk felskrivning deluxe :P
Ärligt talat kvinna. Jag vet inte vad du skrev, men jag vet vad jag läste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad i h-vete?! Hahahaha reaktion såklart! Freudiansk felskrivning deluxe :P
3...2...1... Nu då? Också druckit vinVaddå "också" jag har inte druckit något. Och nu har jag letat i tio minuter efter korkskruven, men så insåg jag att det var skruvkork så nu jäklar... *slår upp vinet*
OT, vad heter korkskruv på engelska? Jag får in screwdriver i huvudet, men är inte det skruvmejsel? Ja, jag är normalt sett ganska bra på engelska men nu.. SCREWdriver, SCREWdriver... Glugg!
Förlåt!!!
/Skäms
Vaddå "också" jag har inte druckit något. Och nu har jag letat i tio minuter efter korkskruven, men så insåg jag att det var skruvkork så nu jäklar... *slår upp vinet*
OT, vad heter korkskruv på engelska? Jag får in screwdriver i huvudet, men är inte det skruvmejsel? Ja, jag är normalt sett ganska bra på engelska men nu.. SCREWdriver, SCREWdriver... Glugg!
WTF, screw var inblandat!3...2...1... Nu då? Också druckit vin
Corkscrew!
Säg det som att du menar det.
Screw är alltid inblandat. I allt. Det är så man behagar mannen, det är så man öppnar vinflaskan, det är så man får upp piskhängaren på väggen.WTF, screw var inblandat!
Jag vet ju inte ens vad jag skrev uppenbarligenÄrligt talat kvinna. Jag vet inte vad du skrev, men jag vet vad jag läste..
Piskställning heter det...det är så man får upp piskhängaren på väggen.
Fråga en man?Jag vet ju inte ens vad jag skrev uppenbarligen
Rycker det i den?Freud skulle ha mycket att säga om mig. När sambon varit borta har jag som sagt snaskat rå falukorv, nu sitter jag här med ett vinglas och knaprar baguette...
Rycker det i den?
Lite tidigt på året kanske, men jag kommer alltid att tänka på Viktor Rydberg när jag sitter ensam i natten med jourtjänstgöring. Inte minst efter detta poesifrosseri.
Bukefalistens vän är kåt,
pojkvännen hånar och klagar.
Buke med versmått svarar på't,
kanske i flera dagar.
Månen vandrar sin tysta ban,
vännen är bra - men kåt som fan.
Vännen är kåt, den kraken
sitter där ensam med staken.
Lite tidigt på året kanske, men jag kommer alltid att tänka på Viktor Rydberg när jag sitter ensam i natten med jourtjänstgöring. Inte minst efter detta poesifrosseri.
Bukefalistens vän är kåt,
pojkvännen hånar och klagar.
Buke med versmått svarar på't,
kanske i flera dagar.
Månen vandrar sin tysta ban,
vännen är bra - men kåt som fan.
Vännen är kåt, den kraken
sitter där ensam med staken.