Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Min sambo har varit bortrest hela veckan så jag har haft alldeles för mycket frihet för att min lilla kvinnohjärna ska klara av det. Jag har glömt hur man lagar mat och ätit rå falukorv till middag två dagar på raken. Inte har jag rakat benen heller. Men ikväll kommer han hem, så nu blir det ordning på torpet! Ut i köket med mig medan herrn i huset sätter sig med tidningen och en grogg!

Men du har väl för bövelen helrakat dig innan han kommer hem?! :mad: Det är banne mig ingen klass på kvinnorna idag!

Be honom smiska dig lite så blir det nog bra.

Min sambo har varit bortrest hela veckan så jag har haft alldeles för mycket frihet för att min lilla kvinnohjärna ska klara av det. Jag har glömt hur man lagar mat och ätit rå falukorv till middag två dagar på raken. Inte har jag rakat benen heller. Men ikväll kommer han hem, så nu blir det ordning på torpet! Ut i köket med mig medan herrn i huset sätter sig med tidningen och en grogg!
That's the spirit!

That's the spirit!

Ja, du ser, vi små höns klarar ju ingenting utan våra män! Hoppas du åtminstone strukit tidningen och värmt tofflorna, så att det inte råder fullkomligt sedernas förfall därhemma.

För att inte tala om att det där med att "googla" eller vad det heter är alldeles för komplicerat för små kvinnohjärnor ändå! Datorer är väl mäns område?

Risken om kvinnan får bruka en dator är att hon kan kontakta omvärlden, hemska tanke :nailbiting: Hon kan ju få för sig att hon, ve och fasa, har rättigheter och gör revolt mot mannen. Och hur ska det då gå när maten inte blir lagad? Då kommer världens befolkning att dö ut. Hur tänkte du där?! Vill du att jorden ska gå under? :eek:

Alltså, OM @mittlillanick mot förmodan är en helt ny medlem som inte har hängt på Buke förut – vilket fantastiskt välkomnande den här första tråden är i så fall. :D Vi vet ju onekligen hur ett bestående intryck ska ordnas.

Jag vill gärna nominera den här tråden till årets tråd, har oerhört svårt att se att något skulle slå den. (Möjligtvis kan den vara hotad om någon får intressant inälvsparasit som vi andra måste/vill forska om.)

OBS! Paus i humorn! Inte det minsta lustigt!

Risken om kvinnan får bruka en dator är att hon kan kontakta omvärlden, hemska tanke :nailbiting: Hon kan ju få för sig att hon, ve och fasa, har rättigheter och gör revolt mot mannen. Och hur ska det då gå när maten inte blir lagad? Då kommer världens befolkning att dö ut. Hur tänkte du där?! Vill du att jorden ska gå under? :eek:

Inte ett dugg kul, men onekligen på ämnet...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19369267.ab

:(:(:(

OBS, inte humor! Följ inte länken om ni inte vill få skrattet i halsen.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 737
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 595
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 251
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 148

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka