Bra hull eller inte ?!

Sv: Bra hull eller inte ?!

Åhh vilken rolig tråd..Jag lägger in lite bildr på Jorunn från när jag köpte henne och från som hon ser u idag..

Är det någe skillnad??

Hästen är ej i kondis utan står bara så mer muskler vet ja om=)

Dagen då vi hämtade henne

Några veckor senare

Och nu den 15 maj

Tycker att Gauti är jättefin! Håller med om att han ser mer jämn ut nu. Fint hull och muskler!

Jag tycker din häst ser perfekt ut och visst har han fått mermuskler:love:

Har inga nya "avklädda" bilder och de nyaste uppställda som jag har är ganska så gamla nu...
Men på denna, från igår, kanske det går att bedöma hullet iafll?

10720516.jpg

Han har vila nu och går på bete så han kanske börjar bli lite mullig :D

Tycker att Gauti är jättefin! Håller med om att han ser mer jämn ut nu. Fint hull och muskler!

Vad bra! :) Så svårt att se själv när man ser han varje dag, man ser liksom inte små förändringar lika lätt :)

Jag tycker din häst ser perfekt ut och visst har han fått mermuskler:love:

Låter jättebra det! :) Men än saknas mycket, ryggen :smirk: så svårt att muskla ryggen, fattar inte :confused: Men mer trav över bommar ska det bli :)

Ja precis, man blir ju så lätt hemmablind! Men som sagt jag tycker att han har blivit mycket rundare och jämnare, så det är bara att fortsätta kämpa på som du gör :)

Ja precis, man blir ju så lätt hemmablind! Men som sagt jag tycker att han har blivit mycket rundare och jämnare, så det är bara att fortsätta kämpa på som du gör :)

Ja, det ska jag absolut göra! :) Får hoppas inte gräset förstör allt nu bara :smirk: Dock har dom inte så mycket gräs på betet, utan kort gräs som dom får kämpa lite för att äta :d

Jättekul initativ den här tråden tycker jag!!:banana: :bow:
Intressant att läsa,ska ta bilder och lägga ut snart på Kaela!!:love:

Nej, man behöver inte ha en egen hemsida, det räcker med att bilderna är upplagda på ex pixbox.se eller photobucket.com

Har inga nya "avklädda" bilder och de nyaste uppställda som jag har är ganska så gamla nu...
Men på denna, från igår, kanske det går att bedöma hullet iafll?

10720516.jpg

Han har vila nu och går på bete så han kanske börjar bli lite mullig :D

Ingen som har något att såäga?

Hm vet ej riktigt hur man gör men försöker

Kaela i slutet av Februari,då jag köpte henne.
Nyinriden och importerad(Januari)från Island.

pic_show_id10836565.html

pic_show_id10836566.html

Kaela i Mars när jag haft henne ca 1månad

pic_show_id9714475.html

pic_show_id9714476.html

Idag i sommarhagen

pic_show_id10836532.html

pic_show_id10836531.html

pic_show_id10836530.html

Var snälla nu tjejer:D Vet att sadeln sitter för långt fram på ridbilderna,OBS,hon vilar ena bakbenet på två utav bilderna från idag!!

Jag tycker att hullet ser fint ut :) varken för smal, eller för tjock! Håll henne där så ska det nog bli bra. kanske något mer muskler vore på sin plats, halsen såg lite klen ut på sista bilderna.

Tycker din häst är fin! :)

Tack,hon är en jättefin häst:love:

Ja hon behöver mer nacke(övre delen av halsen)tycker dock att jag arbetat bort mkt utav hennes underhals...

Kaela är förresten 7år,fast reds in som 7-åring också:p

Lägger in lite bilder på lillgrabben också,han är en 9-årig Shettlandsvallack som mäter 110cm i mkh,alltså över shettismått...

Han rids inte sedan en vecka tillbaka pga han är sjuk:( får luftrörsvidgande....
Annars rider mina två barn,2 resp 4år gamla honom.:D

Oskar i Februari

http://www.pixbox.se/pic_show_id9715847.html

http://www.pixbox.se/pic_show_id9715845.html

Oskar idag

http://www.pixbox.se/pic_show_id10837817.html

Kan tillägga att han gick på fri tillgång av hö hela vintern,dom har sedan gått ute på bete sedan mitten av April.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 206
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 533
Senast: Sedna
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 806
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka