S
Stallbruddalen
Sv: Bra hull eller inte ?!
Det är marken som lutar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer på Vattar....
framifrån
bilderna är tagna idag och jag tycker nog han är helt ok! Vi jobbar på att få upp ryggen och magen...
december 2006 tror jag....
Vågar man fråga ifall hästen är överbyggd? Eller är det marken som lutar här också?!
Du är helt inne på om dom är överbyggda
Min är också överbyggd
Vågar man fråga ifall hästen är överbyggd? Eller är det marken som lutar här också?!
Han är överbyggd. Men det gör oss inte så mkt. När man får upp ryggen lite så brukar det inte se ut som att han är lika överbyggd.
Nej, håller med Ser mycket bättre ut när dom rids osv. Min är mycket mer överbyggd än din dessutom Men älskar han i alla fall
Men alltså? Hur många islandshästar är INTE överbyggda? tycker nästan alla är det mer eller mindre....
Gauti ser väldigt trevlig ut i hullet nu, dock vill jag se mer ryggmuskler!
Och så mer rättvisa bilder på Gauti, då vinterpälsen är sågott som borta nu Bra hull eller inte?
Här kommer på Vattar....
framifrån
bilderna är tagna idag och jag tycker nog han är helt ok! Vi jobbar på att få upp ryggen och magen...
december 2006 tror jag....
Det är svårt att avgöra om skäcken iom att han inte är uppställd, men på bilden ser han ju lite "rund" ut
Där han travar är han snygg.. Hon kan inte försöka markarbeta honom istället?