Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Helt hopplöst just nu. Jag kommer inte in på min farm. Usch vad irriterad jag är. Har provat vanliga vägen och via Farmville.com.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill in på min farm!! Var inne i morse och fixade men sen blev det refresh page, och så kom jag aldrig in igen.. Mer än 8 timmar sen jag var inne :eek: (beroende:o)
 
Sv: Bondgård/farm

hur ska man klara få alla staket rosetter.. det är fult att ha staket överaltl :(

Jag tycker det är taskigt att man inte får poäng för de staket som man REDAN har....

GRRR.

Jag har massor av staket men köpta innan staketribbonsen kom.

Ska man alltså behöva sälja alla gamla staket? Och sedan köpa nytt?

Himla osjysst!
 
Sv: Bondgård/farm

För att få den blå staketrosetten behöver man 250 staket. Eftersom de man har inte räknas får man ta och röja lite mark för dem.
På en odlingsruta får man plats med 4 staket. Det ger 64,5 rutor som ska fyllas. Om man räkanr på en 22*22 farm så blir det nästan 13% av ytan.
Jag förstår inte vitsen med den rosetten, det blir ju defenitivt en rosett man köper sig till och sedan gör sig av med staketen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag förstår inte heller. Så sjukt irriterande (precis som mystery box-rosetterna, liksom glöm det när en mystery box kostar 16 fv cash). Hela min farm svämmar över av staket och det fattas ändå över 60 st.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker det är taskigt att man inte får poäng för de staket som man REDAN har....

GRRR.

Jag har massor av staket men köpta innan staketribbonsen kom.

Ska man alltså behöva sälja alla gamla staket? Och sedan köpa nytt?

Himla osjysst!

Ännu mer GRRR de staket man har räknas inte in, men om man säljer dem så dras de bort från "ribbonsräknaren" Allt så kan man inte göra som jag gjorde, köpa nya staket, sälja gamla för då går det plusminus noll...:devil:
 
Sv: Bondgård/farm

jag vet jag fick minus en på första jag fattade inte hur??? men jag pallar inte sätta ut 63 staket till har knappt någon plats över!!!
 
Sv: Bondgård/farm

KL


Hur blir man av med sin julgran nu när paketöppnandet är över?
 
Sv: Bondgård/farm

Röda spaden :D

Hur går det för er med dom nya rosetterna? Jag testade coopstuffing igår och fick första äggrosetten. Har bara blåa fruitrosetten kvar annars. (Räknar inte they of mystery eftersom jag inte lägger pengar på spelet)
 
Sv: Bondgård/farm

De måste ha ändrat det där med fence-rosetterna, jag fick just tre i rad nu när jag gick in! :banana:
 
Sv: Bondgård/farm

Vilket fusk! Jag har hur mycket staket som helst men har bara två rosetter som jag har stablat in..:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Norrsken
  • Kirk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp