Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Konstigt? Mina har räknats med. Har 94 kvar att införskaffa innan jag kan få den blå rosetten, har inte sålt eller köpt ett enda staket sen den rosetten kom.
 
Sv: Bondgård/farm

mina hade räknats idag :p har bara 74 st kvar till sen har jag alla rosetter under den :D hur får man åsna?
 
Sv: Bondgård/farm

Idag har jag för första gången försökt mig på att skapa illusioner. Tyckte det blev helt ok och pingvinerna ser nöjda ut :D

20571_241134741740_614471740_3805464_3148585_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Jag också väldigt bra (om man lyckas) är osäker om mina grannar är så vänlig.... behöver verkligen andra grannar för lyckas bättre.
Men jag har lyckats med att få fence in rosetten :D
 
Sv: Bondgård/farm

AAAH, jag har förstört min farm! Jag skulle bara göra om lite och nu är den hur ful och rörig som helst. Jag får fasen lust att lägga ner hela skiten. Min dag är i alla fall helt förstörd! :cry: :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, min farm ser ut som skit just nu eftersom jag håller på och gör om allt. Det tar ju lite tid. Men jag ville flytta hönshuset till mitten för att mina grannar lättare ska kunna mata hönsen.
 
Sv: Bondgård/farm

du klickar på din egen lada och då kommer det upp :)

Jag fick upp det igår, men idag när jag vill slänga ut ett nytt meddelande om hjälp så hittar jag inte på hur man ska göra. Går jag in i ladan o klickar på expand så kommer jag inte vidare sen. Kan bara välja att ge upp eller köpa den snabbt för farmcash. Hur får man ut nya utrop?? Behöver 6 pers till som hjälper mig bygga ju! :cry:
 
Sv: Bondgård/farm

Har samma problem :(
Tänkte att dom får leta upp det gamla meddelandet om att hjälpa till, alltså gå in på min logg då o kolla.
Men det gick inte. Tycker det är synd. Blir svårt å hinna med annars om man som jag inte har så där jättemånga vänner som är aktiva.
 
Sv: Bondgård/farm

Titta på din profilsida, kopiera länken som hör till originalmeddelandet, och posta som en status. Eller posta när du bygger på andras lador - man kan hjälpa vem som helst med byggandet, måste inte vara vänner.
 
Sv: Bondgård/farm

Tack, nu gjorde jag som du skrev :) Tog första meddelandets länk o klistrade in i min status.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, min farm ser ut som skit just nu eftersom jag håller på och gör om allt. Det tar ju lite tid. Men jag ville flytta hönshuset till mitten för att mina grannar lättare ska kunna mata hönsen.

du behöver inte flytta hönshuset. För så fort du får en fodersäck så letar spelet själv upp var du har hönshuset så det ska gå snabbt och lätt för alla att utfodra andras höns.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp