Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Zynga har även Vampire Wars, och där har de haft en dygnsklocka över jul. Och den dygnsklockan har sin "midnatt" vid 21 svensk tid. Därav förslaget om 21 även på Farmville - vilket visade sig stämma.
 
Sv: Bondgård/farm

Snor sista knappen!

Nu har jag organiserat om min farm igen (och bränt massor med pengar!! :D). Så här ser den ut nu;

2zriyd5.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Fin farm!

Men alltså det här med fuel week... 1/5 fuel refill. Är det allt det handlar om? Det hinner kanske bli lite på en vecka i och för sig, men fasen vad fjuttigt det kändes när jag fick mina två första gifts (svengelska ftw!) och fyllde på mätaren.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, 1/5 dels tank, är ju ingenting.

Jag gör så att jag använder mindre än 30 när tanken är full, använder en 1/5 då fylls tanken på, och blir en siffra högre, om ni förstår? Så får man mera fuel i framtiden typ. Haha.

Kunde ju ha varit en halv tank iaf, eftersom dom gav bort massa i presenterna.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl

Nu har jag äntligen fått ordning så jag kommer in på min farm. :) Fick en hel del fuel, men antar att det var för att jag inte har kunnat öppna några paket alls förrän nu.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill så gärna ha några Clydesdale, ångrar att jag har varit för ekonomisk tidigare och vägrat att chansa för att få vissa saker. Men det känns bara så fel att betala riktiga pengar...
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Ehm... rör era djur på sig? De har alltid stått inställt på Allow Walk
men jag trodde det mer betydde att de rörde kroppsdelarna förrän idag:eek::laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

Mina började röra sig idag. Har sett nån som rörde sig gör några månader sen, men efter det inget (syrrans har dock promenixat runt). Men idag, när jag bestämde sig för att möblera om för fullt, då jäklar, då började de promenera! Så nu kan jag inte hitta ett lamm... Det måste ha gått bort sig bland träden. *hmpfr*
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det var ju helt galet som de rört på sig :O
Såg ett får som hoppade iväg, trodde först jag möblerat om dom i sömnen typ...
 
Sv: Bondgård/farm

Mina har också börjat röra på sig som tur är har jag inte raka fina rader ochitne så många djur. Har letat rätt rejält efter en svan och något lamm innan jag hittat det och så var det en rentjur som lyckades gömma sig som jag inte hittade, han kom fram igen av sig själv. Som tur var såg jag det innan katterna gick vilse bland träd och häckar. Höns finns det dock snart överallt, de är snabba de små liven. Jag ar problem med att mina hagar inte är så täta eftersom måtten på staket och häckar inte stämmer med vad jag vill ha så helt plötsligt har jag ett djur som springer runt i min illusion av nivåskillnad, det förtar effekten rätt rejält.

Angående Free fuel week
Tänk på att gå in varje dag. Dag 1 får man 1 fuel, dag 2 2 osv. missar man en dag så börjar det om på ett så man förlorar ganska mycket bränsle på det. Det här har Zynga ofentligjort jag kan dock inte länka till infon pga bukes regler.
Om man går in alla 7 dagarna så bör det bli 28 fuel :) + det man får från vänner. Jag snålar just nu på fuel och fyller på min tank när den är på strax över 120. Då hoppar det in en till tank i "lagret" och man börjar samla på en ny tank.
 
Sv: Bondgård/farm

min hade flyttade sig när jag var inne men jag hann stoppa de flesta och flytta de till sina ursprunliga platser men par av min djur saknas, får nog leta bättre :p
 
Sv: Bondgård/farm

Det fungerar inte hos mig heller. Däremot verkar typ alla andra komma in och postar om ägg, fuel och kalvar:mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Det stod någonting om 2 refills när jag fick en i går, men i dag har jag varit inne flera gånger (ja, det är så fruktansvärt mycket roligare och intressantare att titta på när grödorna växer i FV än att plugga matte) men har nog inte fått någonting? Går det dygnsvis kanske så att man får igen efter kl. 21?
 
Sv: Bondgård/farm

Ja så är det säkert:rofl:

Jag som hade tänkt ägna kvällen åt att leta rätt på alla djur som helt plötsligt har fått upp en väldig fart och försvinner åt alla håll och kanter. Värst är helt klart hönsen. Nu får jag väl istället göra något nyttigt som städa....
 
Sv: Bondgård/farm

jag kommer inte heller in men sen lurade jag dem via att gå in på farmville.com hheheheh så jag kom in, man kommer inte in för de skulle uppdatera för de hade fått klagomål över att det var problem med kontakten nånting :d men jag kom in endå måste skryta lite försök på farmville.com om du inte har gjort det, det är mitt enda förslag :d där är nya ribbons också :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp