Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

KL

Hur gör man för att skicka en ny grann förfrågan om den tilltänkta grannen råkat klicka bort den gamla?

Ang. bränsle fick jag 92 :bump: om jag förstod det rätt skulle det bli en bränsle fri vecka snart :laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

Vinkelina, klicka på Applications (eller vad den nu heter på svenska, längst ner till vänster). Välj Edit Applications. Leta reda på Farmville i listan. Klicka Edit Settings. Klicka i rutan för att tillåta applikationen att posta (finns under andra fliken för mig).
 
Sv: Bondgård/farm

ja farmville är ju skit kul (i början).... men när man är i level 40 och redan har allt villa, estate mm
så blir det ganska tråkit då man inte har något att se fram emot .. typ upp en level till så kan jag plantera brokoli haha....
fick inte heller något av den dära bollen som åkte upp och ner så ja slängde den...

någon som vet hur många levlar man kan komma upp i??
 
Sv: Bondgård/farm

Det ska finnas upp till level 70 tror jag. Min granne som kommit längst är på level 60.
 
Sv: Bondgård/farm

Det finns till level 70, men sen finns det ju alla rosetter, kommer nya hela tiden, och få mastery på alla grödor, så det finns mycket att sträva efter även fast man är level 70.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Fick också en level up av bollen. Men meningslöst egentligen.

Nya rosetter och master är ju enda utmaningen nu, var roligare när man ville ha mer saker att plantera osv.
 
Sv: Bondgård/farm

Den sa så när jag loggade in i morse. Det stod ju när man fick den att man skulle logga in mellan den 1:a och den 3:e januari för en överraskning, och det här var tydligen varför. Sen sa den nåt nu om att om man loggar in mellan den 4:e och den 7:e (tror jag) så skulle det bli bränsle-nånting. Jag läste inte så noga, det märks väl liksom... antar jag...
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick 89 fuel, så då blev jag tvungen att köpa en rosa traktor... :)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

är det någon som har fått sin bränslefria vecka än? eller hur fungerar det? haha jag känner mig trög :D
 
Sv: Bondgård/farm

Zynga går på en helt annan tidszon än oss.
Syns tydligt i Vampire Wars, så gissningsvis så kickar nästa grej in vid 21 ikväll.
 
Sv: Bondgård/farm

kl


Och jag har hittat ett spel till. :D

Country Life..


Började spela här om dagen är redan på level 11 snart tolv..


Varför skaffar jag mig inte bara ett liv. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Hehe..själv har jag "kastat" bort både Farmwille och Farm Town.

Kör enbart Coutry Life och matar psykotiska får och tiggande kaniner plus hysteriska höns m.m. :D

Level 33.

AM
 
Sv: Bondgård/farm

Zynga går på en helt annan tidszon än oss.
Syns tydligt i Vampire Wars, så gissningsvis så kickar nästa grej in vid 21 ikväll.

Satt just och funderade varför det inte fungerade men då får jag vänta till 21 i kväll då :D
 
Sv: Bondgård/farm

Om det blir 21 i kväll kan vi inte veta. De har bara sagt att det ska ske idag vilket betyder att lägger de in det kl 23.59 Zynga tid så är det idag. Om de väntar till midnatt blir det i morgon kl 9 ungefär som det blir infört
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 782
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp