Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Men var fasen hamnar presenterna när man har öppnat dem? Jag trycker på "Open" men inget händer förutom att en present försvinner.
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

galet mycket skit man fick.

Det var ju bara Fuel, nyårspaket, helmiga paket och hönor i Guld och svart som jag behöll + lite småkrafs som såg kul ut.. men det mesta sålde jag.

Men men, fuelmätaren står på 66....
 
Sv: Bondgård/farm

Det var klappar det. Fuelen fick mig att jubla, djuren behöll jag men allt krafs såldes fortare än kvickt.
 
Sv: Bondgård/farm

varken jag eller min man har kunnat komma in på våra farmar på flera dagar:cry::cry:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag skulle tro att granen försvinner när det är slut med paketen, var det inte i början av januari?
 
Sv: Bondgård/farm

Behöver hjälp med rosetterna. Här är de jag behöver hjälp med:
Green Thumb
Not spoiled, gifts (vilka räknas?)
Vegetable Virtuoso (vilka räknas?)

Tacksam för alla svar. Behöver verkligen hjälp med de har lyckas få lite i varje men vet inte hur?
 
Sv: Bondgård/farm

Not spoiled, gifted är det bara att spara gåvorna i "giftboxen" tills man har 21 st (tror jag att det var på den blå).

Green thumb ska du skörda olika grödor, vet inte hur många för varje gräns, men varje ny gröda gör att man kommer närmare nästa rosett.

Vegetable virtouso ska man skörda grönsaker.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Green Thumb är väl den med vilka grödor du planterat. Det räcker med att ha en gröda av varje sort.
Not spoiled, gifts, du måste spara gåvorna i giftboxen
Vegetable Virtuoso är grödorna under Vegetables
 
Sv: Bondgård/farm

Green thumb fattar jag nu. Tänkte aldrig, bara läste ex. 15 gröder. Fattade som om jag skulle odla 15 av samma :o men fattar nu :bump::idea:

Not spoiled, gifts, jag sparade alla gåvor men det hjälpte inte, för det är bara vissa gåvor. :confused:

Vegetable Virtuoso okej jag trodde det var något annat konstigt men fattar nu :bump::idea:
 
Sv: Bondgård/farm

Angående gåvorna, ska det inte vara olika gåvor? har inte kommit så långt som till blå rosetten men när jag tömde min julgran så rasslade det till ordentligt och jag fick 2 rosetter efter varandra :)
 
Sv: Bondgård/farm

För Spoiled verkar bara en av varje sort räknas, så har du flera av en sort räknas det ändå bara som en gift.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp