Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Någon som fått en åsna? Nya priserna i guldäggen. Jag vill ha en åsna, men går bara guldkycklingar när jag lyckas ta ett ägg. Har redan 20, så behöver inte flera.
 
Sv: Bondgård/farm

L43 och fyra blå rosetter kvar. Varav en skulle lösa sig om folk bara accepterade mina Neighbour Requests :devil:

Sen är det Good Samaritan (orkar oftast inte klicka runt), Cream of The Crops (inte så mkt kvar) och så Flower Powe <- mkt kvar :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ligger på nivå 39, har fyra blå ribbons kvar. Good samaritan, Cream of the crop, Knock on Wood, Crop Wisperer och Flower power. Nej men vänta, det är ju fem stycken, jag som trodde jag låg bättre till än så. Attans!
 
Sv: Bondgård/farm

Level 40. Har 4 blå rosetter kvar, men snart är de 2 :D.
Jag tycker det får komma lite nya snart...annars är det inte roligt längre :p
 
Sv: Bondgård/farm

Är på Level 22 och HAR 4 blå rosetter :D

Har inte sett till några åsnor fast att jag föröker haffa en massa ägg,
 
Sv: Bondgård/farm

Level 33. Saknar nio rosetter totalt, men ska nog fixa åtminstone två av de under det närmaste dygnet.

Har 1½mille i pengakassan. Vad tusan ska jag göra av alla pengar?
 
Sv: Bondgård/farm

*kl

O jag kommer fortfarande inte in. :mad: Jobbar på det dock. Hoppas dom paket man har inte går upp i rök på julafton bara.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är på level 33 och saknar åtta ribbons, sju blå och en röd. Den röda kommer snart vara på plats.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag råkade köpa ett gigatiskt hus, där försvann en hel del pengar kan jag säga... Och utrymme, men jag gillar att man kan förvara precis vad som helst i förråden, så jag stoppade in lite hus där! :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Nu har jag totalt 71 paket under min gran.
Röd 15
Blå 15
Grön 13
Brun 11
Rosa 8
Polka 2
Orange 2
Coral 2
Lila 2
Striped 1

I tillägg har jag 14 röda och 7 blåa i min giftbox, undrar varför alla bara skickar dessa två?!? Men nu har jag önskat mig lite paket i andra färger, så jag hoppas jag får det! Sen lär jag väl stoppa in allt i granen i morgon kväll, vill ju inte riskera att paketen försvinner på julafton!
 
Sv: Bondgård/farm

Synd att man bara kan köpa en clydesdale med FV-cash :(
 
Sv: Bondgård/farm

Vill osså ha en clydesdale men har ingen lust att betala för det.

De har ändrat mängden på en del rosetter. Cream of The Crop från 50.000 till 25.000. Jag har nästan 47.000 men fick ingen rosett... Flower Power från 25.000 till 10.000 och så kom det två nya.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag satt och tittade på Clydesdalen och kontaterade att hovslagaren den hästen blivit utsatt för inte skulle få komma i närheten av en hov. Exteriören är i övrigt även den katastrofal. Synd att de inte gjorde det ordentligt när det ritade.
Angående rosetterna tycker jag det är trist att de gjort det så mycket enklare att få dem. Det är bra att det finns några rosetter som är ritkgit svåra att få så man har något att kämpa för där också och inte bara inom "crop mastery"
 
Sv: Bondgård/farm

Ja det var synd. Dock kunde jag inte hålla mig utan köpte två st:angel::love:

Min gran är full nu, ska bli kul och se vad som händer i morgon:D

Hade nästan alla ribbons och så kommer det ännu fler.
Gaah!
 
Sv: Bondgård/farm

Som om någon av de andra djuren var särskilt korrekta ;) Eller grönsakerna/frukterna/träden :p

Löste sig med min Cream of The Crop så nu har jag den också :D
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Nu har jag inte mindre än två pingviner :D

Vill ha en clydesdale också, men inte för det priset :crazy:

Finns det någotannat sätt att få FV cash än att öka i level? (förutom att köpa)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp