Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag har bara en ko, men tre tjurar. Det blir dåligt med avkommor här tror jag. Kossorna finns ju inte ens att köpa längre.
Skulle aldrig sålt av dom fyra kohusen fulla med kor som jag hade..

Usch, det var precis så jag gjorde. Sålde bort allt för att få plats med allt julpynt.

Och det kommer fortfarande paket trots att jag bett flera gånger om att hellre få en ko. Jag hade gladeligen köpt kor om det bara hade funnits på marknaden. Jag vet att det är svårt att hålla reda på alla vännerna om man har många, ibland slinker ju folk med när man klickar runt och väljer vilka som ska få presenter.
 
Sv: Bondgård/farm

Har alla fått så deras gran är full. Min är inte full fattas ca 10 paket innan den har max antal presenter. *suck* mina grannar är dåliga på att skicka. Skickar nog över 20 gåvor varje dag. Men får tillbaka ca 5-6 om dagen :grin:
 
Sv: Bondgård/farm

Hade min gran full tills de ökade till 100 paket. Så nu fattas det 40 paket för mig.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Ska bli spännande och se vad det är i paketet sen, så det inte bara är skitsaker som typ höbalar och staket.
Vore fint med fueltank, FV cash, och såna grejer man måste köpa med FVcash.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har föressten lyckats få lite roliga presenter, en purple, en orange och en coral.

Har 80 totalt, 25 blåa, 11 rosa, 10 bruna, 18 gröna och 13 röda :)
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Måste fråga, växer inte kalvarna? Jag adopterade en igår, idag var den klar, och jag fick "Brush the calf", menar de att den inte blir större? Det går inte heller att sätta i den i ladugården, är det meningen?
 
Sv: Bondgård/farm

Men, hur lång tid tar det innan man får en kalv? Efter att man har adopterat en tjur menar ja? Är det nåt spec man ska göra?
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Man måste ha den i ladugården med korna, sen collectar man milk och hoppas att det ska ha blivit en kalv under dagen :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick en kalv trots att jag inte har någon tjur. Den måste ha kommit någon annanstans ifrån eller? :p Jag kommer ju inte ihåg vad som stod i popup-rutan.
 
Sv: Bondgård/farm

Hehe, jag har 100. Men bara 96 i granen, tänkte jag skulle samla på mig nångon mer lila, polkadot, orange, randig eller coral. Eller det kanske finns glera såna?
 
Sv: Bondgård/farm

KL*

Gaaah. Har hänt nåt med mitt konto, så kan inte ens logga in på FB. :eek: Inte varit inne på 2 dagar. Min farm döör ju.. :cry:
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag följande paket under min gran
Orange 2
Coral 1
Green 8
Purple 1
Blue 15
Brown 10
Polka Dot 2
Red 15
Pink 6

Och en hel HÖG röda och blåa som ligger i min gift-korg. Vill inte ha mer än 15 av varje under granen så att jag får plats med några av dom udda paketen också! Men tar emot alla paket och låter dom ligga i gift-korgen, vet ju inte vad som händer den 24, man kanske kan öpnna dom också sen.
 
Sv: Bondgård/farm

13 Brown
13 green
13 blue
13 pink
13 red
6 coral
3 polka dot
6 purple
6 orange
6 striped

92/100 i trädet. Ska försöka hitta lite polka dotpaket.

Sen har jag i giftboxen
4 coral
2 orange
1 purple

Just nu är jag grymt trött på blommor, har 13k kvar till sista rosetten.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kämpar också med sista blomrosetten *stön*

Det saknas en hel del julklappar under min gran. De flesta av mina grannar är inte så aktiva direkt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp