Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jepp, här är en farmtownare :) Jag gillar just grejen att man kan jobba hos varandra o tjäna pengar. Lika att man kan jobba hos främmande folk. O att man får mer betalt om nån annan skördar o plöjer åt en, så slipper man göra det tråkiga oxå :angel:

Det trista med FT numera är att det aldrig finns folk som vill jobba de tider som jag är inne och kollar. Har väntat i evigheter och till slut gett upp och jobbat själv.
 
Sv: Bondgård/farm

Äsch, jag går alltid ut på US och UK-servrarna, DÄR finns det folk till förbannelse :rofl:
Klicka på Map, välj English UK eller US, o sen marketplace. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Det gör jag oxå! Full fart alla tider på dygnet och dessutom får man lov att träna på att skriva engelska... :crazy::D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag spelade FarmTown i somras, nu är jag bara inne ibland. Är på level 30. Tröttnade när det aldrig hände något nytt!

I FarmVille har jag följande under min lilla gran;
Blå 8
Röd 7
Brun 6
Grön 3
Rosa 1

Har också blivit av med flera paket då spelet har strulat, grrrr! :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag spelade FarmTown i somras, nu är jag bara inne ibland. Är på level 30. Tröttnade när det aldrig hände något nytt!

Då ska du gå dit nu, för nu har det hänt massor med grejer!!! :) Mycket nytt, nya grödor, arbetsredskap o massa nya saker i butiken :)
 
Sv: Bondgård/farm

Det gör jag oxå! Full fart alla tider på dygnet och dessutom får man lov att träna på att skriva engelska... :crazy::D
Det är det som är så kul, igår skördade jag åt en människa som bor i Texas, o i förrgår åt en i Chile :rofl: Man får uppleva annat än bara lilla svenska delen av farmarna. :)
 
Sv: Bondgård/farm

EIIIIIK - Mina grannar försvann? Allihop - tror ni dom kommer tillbaka? Eller måste jag fråga om?
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Nu sålde jag min harvester.. Den stack ut lite så jag kunde inte plöja en ruta.. Så nu har jag 482 rutor att odla på.. Coopen sticker också ut lite i hörnet, så framför den står elefanten och min julgran som är full:love: Så en ruta i mitten och en i högra hörnet är 'tom'.

Hur går det för alla? Jag kämpar på med blommorna, håller på med rosor och lavendel nu. Hatar 2 dagars.. Just nu har jag 4 delar med 25,50,75 och 100/0%. Så alltid när jag loggar in, morgon och kväll, har jag något att skörda. Inom en veckan borde jag ha master på alla 2 dagarsblommor, har redan daffodils. Sen är det tulips kvar att få master på.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick masteryn på björnbär! 18 750 st krävdes för det, puh... Nu jobbar jag på blåbären... Tjänar mindre på dem men å andra sidan sitter jag vid datorn rätt intensivt och har luckor mellan arbetet, då passar jag på att skörda tätt och lägger 4-timmarsgrödor.

Menar du att du har odlat upp hela alltet och bara har 2 "tomma" rutor? :eek: Wow...
 
Sv: Bondgård/farm

Oj, 18 750 :eek::bow: Jag kan inte odla 4 timmars, passar inte mitt schema.

Ja, men man har ju 'massa' plats på sidorna, där jag har dekorationer, några träd och några djur.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

hade också hela min mark upplöjd innan, men fan vad tråkigt jag tyckte det blev då. Bara massa klickande. Roligare att placera ut grejer och göra fint ju!

Fast det beror väl på om man vill ligga högst på topplistan eller inte iofs :P
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Här är en bild på min lilla mini farm :D

untitled.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, jag är en tävlingsmänniska..;) Måste få den sista rosetten och masterys..

Nu fick jag en tjur!!:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 396
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp