Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag ska försöka få ett någorlunda jämnt antal om det går. De flesta har skickat ett blått paket. Några gröna och röda har kommit men bara ett brunt och ett rosa. Jag har en misstanke om att det kanske funkar som mysteieboxarna där varje paket kan innehålla en sak från en för detn paketet färgen unik lista lista. Om man bara har en sort så kommer det bli så att man missar en massa möjligheter att få endel saker.
Sedan tror jaginte dirket att det kommer vara villor eller liknande i paketen utan kanske några coins, lite xp och kanske några enstaka högvinster i form av FC eller FC saker
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Jag har bara fått några julklappar(har inte så många grannar) och båda har försvunnit :mad:

Granen skulle tydligen växa efter hand beroende på hur mycket julklappar man får så man kanske får något för granen sen :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Om julklapparna har hamnat i din gåvolåda och du har hämtat dem därifrån så har de inte försvunnit. När man väljer use så kommer presenten fram och hamnar sedan automatiskt i granen. Ställ muspekaren över granen så får du se om det inte står 2/60 då. Klickar du på granen kan du titta på hur många klappar av varje sort du fått. Öppna får du vänta med tills på julafton ;).
Internet snodde en av mina bruna klappar som jag blev så glad över att få. Färgblandningen har varit större idag än igår men fortfarande flest blå med gröna hack i häl.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har min gran vuxit lite :banana: den växer tydligen vid 20, 40 och 60 presenter. Jag har för tillfället 22 :D
 
Sv: Bondgård/farm

Sedan jag gnällde lite över att jag blev av med ett av mina bruna paket så har jag fått 3 stycken av mina kära bukevänner :bow:.
Nu har jag
10 blå
8 gröna
6 bruna
5 röda
1 rosa
Hur ser det ut för er andra?
Jag vågar inte fylla upp min gran utan har sparat endel paket i gåvolådan hittills ha rjag lagt in max 6 st av varje färg. Tänk om de helt plöstligt om en vecka släpper ett gult paket :eek:

Prosit
Att bli av med ett paket som man kan få igen är en sak men att förlora en svart höna är inte kul :(
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

17 blå
14 röda
16 gröna
11 rosa
2 bruna

har tre svarta hönor och idag fick jag ett svart ägg.
 
Sv: Bondgård/farm

Går det att byta ut paket som redan ligger i granen? Fick några bruna paket också nu, vore ju kul att byta lite.
 
Sv: Bondgård/farm

Haha, familjen kommer undra vart jag tagit vägen egentligen. Fullt upptagen med att försöka öppna alla 60 paket på farmville som bara krånglar och krånglar, har blivit av med några paket och andra gifts idag bara för att det krånglat så mycket. Inte kul..

Mmmm, jag undrar hur jag ska komma undan med att kolla paketen på julaftonen. Det blir svårt.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Går det att byta ut paket som redan ligger i granen? Fick några bruna paket också nu, vore ju kul att byta lite.

Det verkar tyvärr inte om om det går. Däremot kan du ju testa om det går att lägga in nya paket på julafton när du tömt ur endel ur granen :idea:.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ska spara ett gäng bruna paket och hoppas på att det går. Hade ingen tanke på att det skulle vara smart att ha lika många paket av varje färg.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har
12 röda
9 gröna
8 bruna
6 rosa
6 blåa

Ska ha 12 av varje hade jag tänkt.
 
Sv: Bondgård/farm

Oooooh, en FV-tråd! :D

Naturligtvis är jag också fast...hur kul som helst ju!
Sitter och segar på level 37 just nu och dagens funderingar gäller om jag ska sälja av alla mina elefanter eller inte. De tar ju så stor plats! Och är såååå sega :crazy:.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag sålde dem allihop, de tog ju massor med plats! Det gör visserligen renarna också, jag har några i presentkorgen som jag velar med, ska jag sälja eller inte? Hade eventuellt tänkt offra lite åkermark närmare jul och placera ut renar och pynt... Jut nu är det mest snabba XP som gäller, dvs en massa åker och inte så mycket tillbehör.
 
Sv: Bondgård/farm

Om julklapparna har hamnat i din gåvolåda och du har hämtat dem därifrån så har de inte försvunnit. När man väljer use så kommer presenten fram och hamnar sedan automatiskt i granen. Ställ muspekaren över granen så får du se om det inte står 2/60 då. Klickar du på granen kan du titta på hur många klappar av varje sort du fått. Öppna får du vänta med tills på julafton ;).
Internet snodde en av mina bruna klappar som jag blev så glad över att få. Färgblandningen har varit större idag än igår men fortfarande flest blå med gröna hack i häl.

Tack för förklaringen!

Tyvärr så har några försvunnit utan att ha hamnat i granen :mad: men nu har jag fått fler som ligger där,
 
Sv: Bondgård/farm

Jepp, här är en farmtownare :) Jag gillar just grejen att man kan jobba hos varandra o tjäna pengar. Lika att man kan jobba hos främmande folk. O att man får mer betalt om nån annan skördar o plöjer åt en, så slipper man göra det tråkiga oxå :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 779
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp