Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Knapplån.

Nu har jag sex blåa ribbons kvar. Det känns som en evighet innan man fått alla.

Funderar på om jag ska tort de flesta av mina träd när jag fått min sista ribbon där.. Hmm.. Hur ska ni andra göra? Och hur har ni gjort med era djur när ni fått alla ribbons? Jag har tagit bort alla djur förutom de svarta fåren, några elefanter och så har jag fått nån ren och nån kalkon och katt som jag har sparat. Funderar på att ta bort mina fem ko-hus och hönshuset?
 
Sv: Bondgård/farm

Snor sista knappen och visar min farm i sin helhet. Behöver en omstrukturering, och tänkte skippa "gångarna" jag gjort och bara trycka in allt brevid varandra. Får lite mer odlingsyta då.

mwrzf8.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Var så glad när jag äntligen fått 8 grannar och kunde utöka min farm, jag trodde att jag skulle få mer såyta men det blev ju bara mer mark, hur gör jag för att få mer såyta?
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Var så glad när jag äntligen fått 8 grannar och kunde utöka min farm, jag trodde att jag skulle få mer såyta men det blev ju bara mer mark, hur gör jag för att få mer såyta?

Plöjer, kanske? :p
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Hur får man fler hönshus? Jag har en höna för mycket men när man går till byggnadsmarknaden så är de låsta (Limit 1 står det)
 
Sv: Bondgård/farm

knapp

nån som vet vad granen kommer göra för nytta sen när den är full med presenter?
 
Sv: Bondgård/farm

Då är det väl bara att vänta på julafton så man kan öppna paketen :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, undrar hur mycket det kommer strula på julaftonsmorgon:angel:

Hur många ska ni ha av varje paket? 12 av varje eller inte tänkt på det?
 
Sv: Bondgård/farm

Haha, familjen kommer undra vart jag tagit vägen egentligen. Fullt upptagen med att försöka öppna alla 60 paket på farmville som bara krånglar och krånglar, har blivit av med några paket och andra gifts idag bara för att det krånglat så mycket. Inte kul..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 395
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 779
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp