Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Skulle vara kul om det gick att se bilder på era farmer i tråden? Har nu några som grannar och det är så kul att se hur alla har skapat sina farmer.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, bilder är roligt!

Här är min:
3.jpg

2.jpg

1.jpg



Såhär hade jag ett tag, men tröttnade på det:
4.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Du spelar farmville genom farmville.com helt enkelt, då kan du skicka de där giftsen.

Här är min farm! Lite ouppdaterad, men ser i princip likadan ut nu + renar.
14743_214606075672_571865672_4354001_2723852_n.jpg

14743_214606810672_571865672_4354006_6366896_n.jpg

14743_214842775672_571865672_4355353_642905_n.jpg

14743_215265940672_571865672_4358488_4859277_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Tack! Jag har ju bara spelat via FB så det här var en ny sida för mig.Man lär sig nya saker :laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

Hur tänker du när det gäller rosetterna? Just att kunna få "blomrosetten" i blått känns ju närmast astronomiskt långt borta. "Cream of the Crop" kan man ju gneta sig till om man kämpar på med 4-timmars grödor. Men blommorna...Det kommer ju ta ett halvår eller så att få ihop till den rosetten.

Får man extra XP när man har fått sin "master" på någon gröda? Blir det någon skillnad om man har en "master" i en gröda?
 
Sv: Bondgård/farm

Själv har jag röda rosetten i crem av crop, och har sisådär 31,109 kvar till blå..
knock on wood, bara 2629 kvar. :crazy:
Zoologist, faktiskt bara 883 kvar till blått band!
Crop whisperer känns låångt borta fån blå, har den gula och 83 kvar till nästa..
593 till rött i flowerpower..

det där med att få master, ska göra att man får 40% mer coins?
Eller nåt såntdära.. *glömt* men den är bra iaf!
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, jag jobbar massa i helgen så nu passar jag på att få artichokes master. Är ju "bara" 320 på den. Så då har jag 6 st, när jag fått den.

Soybean, sunflower, grapes, lilies och sugarcane har jag nu. Jobbar på strawberry nu, 3000 kvar..
 
Sv: Bondgård/farm

Två blå kvar, 17.840 på "Cream of the Crop" och 19.205 på "Flower Power". Blommrosetten känns svår eftersom det bara finns 1 och 2-dagars blommor.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, jag jobbar massa i helgen så nu passar jag på att få artichokes master. Är ju "bara" 320 på den. Så då har jag 6 st, när jag fått den.

Soybean, sunflower, grapes, lilies och sugarcane har jag nu. Jobbar på strawberry nu, 3000 kvar..

Är det någon idé att fortsätta att odla en gröda efter att man har fått "Master" på den? Ger det något extra?
 
Sv: Bondgård/farm

det där med att få master, ska göra att man får 40% mer coins?
Eller nåt såntdära.. *glömt* men den är bra iaf!

Så om man har tre stjärnor på någon gröda, så får man mer pengar om man fortsätter plantera och skörda av den grödan?
 
Sv: Bondgård/farm

Man får bara mera xp. Upp till 40% mera xp vid varje skörd.
 
Sv: Bondgård/farm

Tips: Om man går in på Market och håller muspekaren över den raden där det fylls blått när man skördar står det hur många man har kvar till nästa stjärna.
 
Sv: Bondgård/farm

Så här ser det ut hos mig för tillfället. :)
Jag bygger om rätt så ofta. Just nu är jag glad över min hoppbana. :D

farm.jpg

farm2.jpg


Lite trångt i renfållan kanske men de trivs väl i flock? ;) De ska i alla fall bara stanna över julen. :)
Jag sålde just alla djur utom fem hästar och en katt. Är lite kluven till hur jag ska göra med korna och hönorna, vill ju gärna få min sista ribbon men tycker att husen är SÅ fula.
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp