Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Japp dom är riktigt söta :)

Jag har redan 12 renar. Kanske läge att starta en Farmville sameby???:laugh:

Jag borde adda mig som granne till mina farmvillegrannar som spelar andra spel för att underlätta för dom. Men är det etiskt att bli granne i spel som man inte spelar själv?

Men jag känner att jag bara hinner med farmville och yoville, fler spel tror jag inte jag klarar av liksom.

Har en del farmvillegrannar som börjat med tex fishville.
 
Sv: Bondgård/farm

Hihi Julgranar lär nog dyka upp!:D

Jag har fem renar nu, men attans vad plats de tar. :crazy:

Ang hjälpa till bara som granne, funkar bra i typ cafeworld.
Fishville tycker inte jag var något roligt spel..
Har en gubbe på Yoville, men spelar inte, fattar inte poängen. :o:angel:
och Farmtown gav jag upp för länge sen, tog sån förbannad tid och skörda osv..

Så jag spelar Fv och Café World, och grannar saknas alltid. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Har en gubbe på Yoville, men spelar inte, fattar inte poängen. :o:angel:

Jag tycker det är kul att möblera den där lägenheten man har i det spelet. Typ virtuellt dockskåp. Det är väl mest därför jag spelar det eftersom jag är ett litet inredningsfreak.
 
Sv: Bondgård/farm

Knapp

Nån mer än jag som inte kommer in på FV nu? det grå så himla segt, har uppdareta sidan 8 ggr nu men inget händer ändå. Och jag som vill skörda mina rosor :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Jag vill ha en clumsy reindeer!! (rudolf) Den är sötare, har sprungit in i en ljusslinga, så den har en röd näsa och ljus på hornen. :love:

Man bara hjälpa den, dvs som turkey och turtle.
 
Sv: Bondgård/farm

JA :banana: Nu har jag en rudolf! Och så fick jag blåa rosetten på hjälpa grannar. Den rosetten är grymt seg. Nu har jag bara ca 600 kvar att fertilize, sen ska jag ta en paus med hjälpa grannar. Eller bara 20 om dagen..
 
Sv: Bondgård/farm

Nu måste jag göra plats för alla söta renar. Väntar ivrigt på att min skörd ska bli klar så att jag kan göra om lite.
 
Sv: Bondgård/farm

Haha ja Renarna tog sjukt mycket plats.. Och jag har ett gäng jag med!

Joka, jag spelar Café world också. :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kan nästan starta renfarm. Det problem jag har är att det är en kraftig övervikt på tjurar, skulle behövas några vajor också. Jag har inte plockat fram alla mina renar för jag har ingen aning om var jag ska göra av dem.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag kan nästan starta renfarm. Det problem jag har är att det är en kraftig övervikt på tjurar, skulle behövas några vajor också. Jag har inte plockat fram alla mina renar för jag har ingen aning om var jag ska göra av dem.


Jag har också lite renöverskott nu... tror det är över 20 st vid det här laget.

Självklart är det bara tjurar, tror du amerikanerna som gör grejorna till spelet tror att det finns andra sorts renar än de som drar tomtens kälke :).

Tror dom bara sett en ren på kort :).

/KT
 
Sv: Bondgård/farm

Ja och sånt snusk som hane + hona går väl inte för sig i ett spel där man inte slaktar en gris utan letar tryffel med den.

För övrigt undrar jag om de sett den ens på kort. De har garanterat inte sett fikonträd, olivträd persikoträd eller passionsblommor ens på bild.
 
Sv: Bondgård/farm

Men hade man slaktat grisen hade man ju blivit av med den sen, och det vill man ju inte ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Hane+hona+snusk=kultingar som man slaktar :idea:
Har spelat något annat spel minns inte vad det hette där man skördade grisen på skinka.
 
Sv: Bondgård/farm

Vad krävs för att man ska kunna skicka "FarmVille.com Exclusive" gåvor? Jag har fått såna gåvor idag men jag kan inte skicka det till andra?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp