Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag fick två ägg idag när jag skördade, guld och svart! Tog ut alla, och satte in en färdig.
 
Sv: Bondgård/farm

Här spelas det farmville också så det ryker ;P
Har fattat noll med dom där äggen, men antar att det kommer upp något ju oftare man "skördar" hönshuset??

Tänkte höra, vart är alla i levlarna?
Har inte läst hela tråden så jag vet inte om ni redan svarat på det..
 
Sv: Bondgård/farm

Jag blev precis level 43 :D

Har 5 blåa rosetter kvar, två som jag får inom närmsta dagarna.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick två ägg idag när jag skördade, guld och svart! Tog ut alla, och satte in en färdig.


"tog ut alla och satte in en färdig" vad innebär det? tog du ut alla hönorna och skördade coopen med en höna åt gången?
 
Sv: Bondgård/farm

Blir inte hönorna "nollställda" när man sätter in dem i huset?
Hur fasen gör ni? Tar ni ut alla o sätter in en i taget eller?
 
Sv: Bondgård/farm

Du skördar hönshuset när det är fullt. Sedan tar du ut alla hönsen och sätter in en som inte varit i huset och är färdig. Det är den första hönan som sätts in som bestämmer statusen på huset. Efter att du satt in en som är färdig så är det bara att fylla upp huset med de nollade som du redan skördat och skörda igen. Ju fullare huset är ju troligare är det att du får ett ägg.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är på 35.

Fick en svart höna från en kompis alldeles nyss =).

Fick ÄNTLIGEN min tomatskylt, 6450 på sista stjärnan :crazy:. Skryt :D
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Nu har kycklingarna kommit på marknaden, 25f vsedlar för en guld:eek: Och någon ny gul katt för 9 sedlar.

Och en reindeer:D
 
Sv: Bondgård/farm

Lucky you! ;) Själv har jag inte så många aktiva grannar, så då blir det ju inte så många gåvor.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag uppgraderat min farm till 22x22!! :bump: Det ända som är tråkigt när man utökar är att då måste man ju omorganisera... *suck* :D

Är 777 XP från level 27, så nu väntar jag bara på att alla mina jordgubbar ska bli klara så jag kan skörda, plöja och så lite igen!

En sak jag har undrat lite över, varför jobbar folk så hårt för att det ska bli mystery eggs i deras chicken coops? JAG får ju inget extra om det blir ett sådant i MIN coop. Eller? Har jag missat något?
 
Sv: Bondgård/farm

Om du får ägg och ger dem till dina vänner så kommer de förhoppningsvis få bruna hönor. Från Bruna hönor kan man få bruna ägg som kan ge svarta hönor som du i din tur får från din vän. Du tjänar inget på det i första steget meni steg 2 så gör du det, samt att det är ju alltid trevligt att få skänka bort presenter.
 
Sv: Bondgård/farm

Klart det är trevligt att ge presenter, men att jobba SÅ hårt för en present, det orkar jag inte...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp