Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Ska bara komma på hur man tar en skärmdump, får inte med allt annars.

Inte min farm utan en kompis till mig som gjort det.
 
Sv: Bondgård/farm

Farmtown har jag inte spelat typ sen ajg började med Farmville. :p

Ska in o kika på kaoset, jag började göra om där en natt när jag hade tråkigt, men gav upp.. :rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Varför kan man bara köpa ett hönshus?
Nu är ju den funktionen spärrad. Och hur ofta kommer det ut ett mystery egg? har bara hänt mig en gång och det var när jag köpte hönshuset :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

mamma! Finns det en tråd om Farmville här! :rofl: :rofl:
Jag blev precis lurad till farmville av några spelglada arbetskollegor. Som om jag inte har min egna riktiga farm att sköta! :p

Men motvilligt erkänner jag att Farmville är lite kul. Men bara lite!
Jag vet inte vilken nivå jag är på men antar det är ett. Har några hästar, kossor och lite annat och en himla massa träd. Får se om det blir nåt mer :p
 
Sv: Bondgård/farm

Jag retar mig på att man måste ha en massa grannar och sånt i de här spelen.

Påminner lite mycket om när man blev vald sist i gymnastiken.

Nu har jag iofs lyckats få grannar i farmville men i de andra spelen är det skralare.

Det MÄRKS att farmville är ett av de populärare spelen.

Som nu i Yoville. Där är ett jättefint hus som jag vill spara till men förutom en massa mynt måste man ha 15 grannar. Ett annat hus är väl hyfsat fint det också. Men då behöver man 10 grannar.

Är de MENINGEN man ska TVINGA tom gamla farmor att spela???? ????:mad:

/KT
 
Sv: Bondgård/farm

Tror det är så för att sprida & få fler spelare. Finns trots allt människor som "köper" farmcoins & cash.. FW skaparna tjänar ganska bra på det antar jag.

Började själv som passiv granne, blev nyfiken efter ett tag & vips satt jag i träsket :crazy:

Jag har ganska många grannar & får fler hela tiden :laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

22 bruna, 3 svarta och 2 guldiga :laugh:

Nu har jag bara 260 vänner kvar att hjälpa, segaste rosetten jag har... Tom värre än 20 tusen blommor.
 
Sv: Bondgård/farm

Köpte precis ett nytt blomsterskjul och det fanns inga blommor i det :mad::mad::mad::mad:

Visst jag har köpt och sålt 2 skjul innan men ändå :mad::mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Idag fick jag äntligen ett mystrieägg men när jag skulle lägga ut det så blev det bara sidan kan inte visas i popuppen. Strax efter kom favorit medelandet Your game status is out of sync... :mad: Frustration
 
Sv: Bondgård/farm

Det där har hänt mig fyra gånger idag, jag blir vansinnig. O alltid när jag sått massor eller plöjt hela fältet, så kommer det meddelande om att fv blivit enhanced eller vad fasen det står.... och så är allt ogjort. :mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Det är jobbigt att trycka tre gånger i samma ruta för att skörda, plöja och så men när man får trycka 9 ggr på samma ställe pga att det är så svajigt är det inte roligt längre. Numera gör jag bara litegrann sedan går jag in på någon grannes farm och hoppar tillbaka direkt bara för att inte behöva klicka igenom hela fältet en gång till ifall det inte funkar som det ska.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 454
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp