Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Min gran är full! 17 röda, 12 blåa, 11 bruna, 10 rosa och 10 gröna.

Och så har jag fått två tjurar i morse också. De bor i varsin ladugård just nu. Den tredje är tjurlös...
 
Sv: Bondgård/farm

Ahhh! Jag vill också ha tjurar och kalvar, så nu är jag en synnerligen ineffektiv dataknackare och kollar FB var tionde minut ungefär... Tur att jag jobbar hemifrån idag.
 
Sv: Bondgård/farm

Hur ska man göra med kalvarna? Någon som har provat att sätta ut dem ännu? Jag väntar ett tag till så att andra också kan få chansen till en kalv.
 
Sv: Bondgård/farm

Min gran är halvfull :D

Har adopterat en rosa kalv i dag, den fick bo tillsammans med dom andra rosa korna.
 
Sv: Bondgård/farm

Min gran är också full.


Försöker ta mig in på farmville nu men det går verkligen inte:crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

knapp

Min gran är full, 12 av varje. Bara att vänta på julafton :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har bara en ko, men tre tjurar. Det blir dåligt med avkommor här tror jag. Kossorna finns ju inte ens att köpa längre.
Skulle aldrig sålt av dom fyra kohusen fulla med kor som jag hade..
 
Sv: Bondgård/farm

Min gran var full för ett par dagar sen och nu har jag väl nio tycken paket i min giftbox också, undrar om man kan använda dom på något sätt? Om man kanske kan lägga in dom i julgranen när man öppnat en del paket eller om dom bara försvinner på julafton?

Jag har lyckats hitta en kalv och en brun höna!
 
Sv: Bondgård/farm

Nu kan man ha 100 presenter i trädet, MEN fyll inte än, ser ut som det kommer ny presenter.....:laugh: Jag fick ett polka dot-paket:)

Och nu har jag en av varje, kalvarna. ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Men va fasen. Jag som ignorerat alla presenter jag har fått sedan min gran blev full. :crazy:

Varifrån fick du polka dot-paketet btw? Jag kan inte skicka något sådant i alla fall?
 
Sv: Bondgård/farm

När någons gran växer, så kan man posta det, och då kan man få en special present.

Holiday Tree is totally full with Holiday Presents and looks amazing!
is so grateful to all their friends who sent them Presents! They're offering a SPECIAL Holiday Present to thank them!

Kommentera ·GillaSluta gilla · Get a special Present!

Vet inte om det bara är vid 80 och 100, eller från 20.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 396
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp