Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Ja, hoppas att det kommer en blomma som iaf är 12 h, bara det är kortare än 1 dygn, går så långsamt! Och då har jag ändå så mycket mark man kan ha att plantera på. 27 dagar kvar tills jag får min allra sista blåa rosett. Bara för det kommer det säkert flera nya rosetter :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

kl
Blää saknar 4 st grannar för att uppgradera till Plantage, och de av mina kompisar som har farmvill (men inte är grannar än) svarar inte på mina grannförfrågningar

Dålig stil tycker jag :mad: :rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

Har samma problem, en del svarar inte på grannfrågan trots att vi är vänner på FB.

Har andra råkat ut för att det bara går att gödsla 4 åkerlappar och inte fem? Jag har en säck med gödning som inte går att använda. Har hänt flera gånger nu.
 
Sv: Bondgård/farm

Det är bara säcken som är kvar, du har gödslat 5 ggr.
Har kollat flera gånger då jag varit först att gödsla och det är glitter i 5 rutor efteråt.
 
Sv: Bondgård/farm

Det kom ingen pingvin i den här uppdateringen.. Men ett nytt hus, estate.

Ingen ny blomma heller..
 
Sv: Bondgård/farm

Från senaste podcasten,

"Firstly, I want to let you guys know that there will be a chilly visitor joining us in FarmVille soon. No need to worry if you have some snow on the ground, this little guy is used to some cold temperatures, and is dressed to impress."

Från farmvillefreak.com/farmville.com - forum
 
Sv: Bondgård/farm

Det skulle även kunna vara en myskoxe eller dylikt. Vilket ramaskri det skulle bli i såfall när alla förväntar sig pingviner :D.
Idag köpte jag en av de nya mysterieboxarna. Innehållet är från fc holliday items. De kan innehålla
släde
pepparkakshus
den dansande snö"damen"
jultomtens verkstad
frusen stor damm
santa gnome

Ja fick jultomtens verkstad :banana: vilket var den jag helst ville ha (16 fc istället för 38) men pepparkakshuset, dammen och släden hade jag också gärna fått.
 
Sv: Bondgård/farm

Har samma problem, en del svarar inte på grannfrågan trots att vi är vänner på FB.

Har andra råkat ut för att det bara går att gödsla 4 åkerlappar och inte fem? Jag har en säck med gödning som inte går att använda. Har hänt flera gånger nu.

Det händer mig också jätteofta. Jag läste dock på forumet att man kan placera en Sign Post någonstans på farmen och sedan trycka kryss när meddelanderutan kommer upp, så kan man använda alla säckar sen och det funkar faktiskt.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Har ni gått med i den där gruppen där man ska kunna få farmcash?
Fungerar det verkligen?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har gått med men jag har inte sett att jag fått in mer pengar på fv kontot :(
 
Sv: Bondgård/farm

Det betyder väl att du har saker lagrade i den? Man kan lagra lite saker i ladan och om du råkar flytta någon sak för nära ladan så försvinner saken in i ladan eller förrådet.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag är level 49, en blå rosett kvar. Flower power, har 11,418 kvar på den.. Tycker inte om blommor just nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 780
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp