Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Yes, nu har jag blåa blomrosetten, och en gul av dom nya.

Skoj med nya rosetter, plus att nu kan jag äntligen sluta med blommorna. :D

Och så hittade jag både en pingvin och en åsna (från ett ägg)
 
Sv: Bondgård/farm

Finns det någotannat sätt att få FV cash än att öka i level? (förutom att köpa)

Nej det är bara köpa som gäler nimera. Jag köpte faktiskt efter att ha funderat länge,ville verkligen ha den där frusna dammen. Köpte dock inte förens jag fick erbjudandet om 20% rabatt så jag är bara 80% degenererad ;) :D.
 
Sv: Bondgård/farm

Det blir nog inga pingviner på min farm. Förstår inte riktigt kopplingen mellan bondgård och pingvin. En damm kan manju alltid föda upp fiskar i eller ha för ankor eller gäss som parar sig i vatten.
Fast å andra sidan har nog inte jultomtens verkstad så mycket att göra på en bondgård den heller :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som vet om man får öppna julklapparna prick kl 00.00? aja, en kvart kvar, stannar uppe och tar reda på det :D
 
Sv: Bondgård/farm

Tänkte inte på det. Måste stanna uppe sex minuter till och kolla. God jul på er alla glada farmare. Och resten av bukefolket också.
 
Sv: Bondgård/farm

Tror nog att alla får öppna samtidigt och då troligen enligt deras lokala tid. Som jag förstått det sitter de på USAs västkust så någon gång i morgon vid 9tiden skulle jag gissa på är lagom att titta in.

Edit Har hittat info om att det är eastern time som gäller så vid 6 tiden i morgonbitti är det dags, jäsp.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Men inte försvinner väl paketen om man inte öppnar dem exakt då? Inte en chans att jag tänker vara vaken så dags i alla fall.
 
Sv: Bondgård/farm

Närå, du har till någon gång i januari på dig. :p


Jag har med fått två Pingviner i kväll. :D
Samt nåt rätt band och nåt mer vaddetnuvar har glömt redan. :angel:


Glögg kväll. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

Nej det gör de inte jag tror vi har till 7 januari på oss (OBS! TROR).
Det lät dock som om vissa ville öppna så fort som möjligt och då är det "morgon stund har guld i mund" som gäller.
Jag tänker dock försöka sova då.
 
Sv: Bondgård/farm

Jäkla amerikaner. Alltid ska de bestämma. Jag som suttit här och försökt öppna. Förstod ju i och för sig att det skulle vara så. Suck. Nej, nu skiter jag i det här. Godnatt!
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag öppnat ganska många paket, det går att fylla på trädet! För den som vill.

OBS skrev den i vitt om det är någon som inte vill veta än. Ska fylla på trädet igen och testa senare, nu ska jag till jobbet.
Här är min lista:
New year ball
gold soldier 4
Lighted gift box 3
silver ornament 8
brown chicken 4
baby turkey 4
grey tabby 8
lamb 2
clumsey reindeer 5
brown/white calf 5
1 fuel 8
10 fuel 2
cocoa bear 6
gold chicken 2
black chicken 3
black sheep 5
brown cow 4
alien cow 5
gold nutcracker 5
gold ornament 9
black cat 6
 
Sv: Bondgård/farm

Jag måste säga att jag är förvånad över vad som är i presenterna. Måste nog be mina kära vänner skicka fler. Tog bort de överflödiga för jag trodde inte att det skulle vara så mycket att ha det som var i dem. Kul att endel saker är helt nya också.
Nu ska jag (vitt om ni inte vill se)köpa en traktor har fått så mycket fuel :)
 
Sv: Bondgård/farm

O jag som sålde alla jävla paket :mad: hade fått över 50 stycken efter att granen var full, o man kan ju inte ha mer än 30 i sin giftbox. *surar*
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har också sålt en massa paket och det känns lite surt nu men det possitiva är att man kan få nya paket och fylla upp granen igen :)
 
Sv: Bondgård/farm

Nu ska jag testa igen, såg på forumet att jag har fått allt utom mystery boxarna
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag fuel nog för ett år framåt tror jag.... o min giftbox är nästan full av fuel. Har fått massor. Tre golden chickens, en massa lolipops, blinkande paket, ornaments, o så alla dessa kor, kalvar och kalkonbebisar :crazy: Kan man spara fuel i sin storage? Nån som vet?
 
Sv: Bondgård/farm

Du kan fylla på fuelmätaren tror inte det finns max på den, tryck på use i guftboxen så 'fylls' tanken på, står en siffra sen framför mätaren hur mycket du har. =)
 
Sv: Bondgård/farm

fill tree up tp a leve (20/40/60/80/100) remove one present, put one back in tree.... post to feed for all to enjoy and hopefully stock up on FUEL! :) Happy Holidays! :)

Det bara spottar ut granar så man kan få nya presenter på min news feed. :D

Ska försöka öppna ett gäng och göra samma sak, sitter dock på seeeeeeegt nät så har lite svårt o ta mig in på Fv.

GOD JUL allesammans!:love:
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag också öppnat. Har väl fått allt man kan få, men har valt att behålla några lamm, ett svart får, hönor (alla färger), katter (svarta och gråtabby), mystery boxes, babykalkoner, kor (bruna och en jäkla massa gröna), kalvar, fuel refills, en klumpig ren. (Svengelska när den är som bäst, oh yes!) Det var ju trevligt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp