Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Det vill man ju inte lägga 5+5fc , katter har jag fått en hel uppsjö av i granen ändå. Får se om jag vågar chansa.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Jag fick den frusna dammen i mitt guldpaket.

Sitter fortfarande & samlar paket som jag öppnar, dock får jag bara "skräp" som katter, höns, renar, kor, julgranskulor & andra julgrejer.
Men dom inbringar en bra slant på kontot vid försäljningen. ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Två nya ribbons idag!

För att få den ena måste man köpa mystery boxes, fult tycker jag, är inte alls intresserad av att lägga pengar på spelet.
 
Sv: Bondgård/farm

Alla som spelar, ge så många paket du kan till dina grannar! :D

Jag tror alla tycker spänningen är rolig att öppna dom och nu är det bara ett par dagar kvar av detta nöje.

Min hemliga önskan är att få en clydesdale i ett av mina paket. :angel:

:mad:Men det har minsann inte hänt ännu!!!:mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har tröttnat p paketen. Nu får man bara skräp, inget bränsle, enga mysterieboxar eller andra spännande saker. Jag får svarta katter, rentjurar, lollipops, vita hönor, ljuspaket och jättejulgranskulorna. Det ger iofs rätt bra med coins men helt ärligt jag har över 900.000 och har inget jag tänker köpa för pengarna.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hann få 79 bränsle innan de plockade bort det ur paketen. Så nu ska jag använda traktorn lite oftare.
 
Sv: Bondgård/farm

vilken inställning är borta? jag får aldrig meddelande då andra vill adoptera bort djur... går ja sen in på deras sida kan de stå att de har tjurar osv till adoption, men då e jag för sent ute
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 781
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp