Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Åsnor kom i ett av mysterieäggen före jul. Nu kan man få dem i guld äggen.

Funderar på om det är dags att byta ut lite grannar. På över ett dygn är det inte mer än 7 som har tryckt för att hjälpa till att bygga ut min förvaring. Ja ghar iofs bara 25 grannar men jag vet att större delen av dem varit inne och spelat och har ändå inte behagat trycka på länken trots att de själva bygger ut sin förvaring och måste veta vad det rör sig om.
OBS! Detta är inte riktat mot mina bukegrannar. Jag vet att de flesta av er har hjäpt till :)
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Jag brukar bara leta reda på de senaste två timmarnas postningar när jag går in, har alldeles för många grannar som är aktiva spelare för att kika på allt som postas under en hel natt t ex. Posta in din länk i deras ladubyggen istället, det är mycket lättare att klicka om länkarna dyker upp då och då.
 
Sv: Bondgård/farm

Det gjorde mitt också, har 3 nu.:o Vet inte om jag ska behålla dom.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vet inte om det är en bugg eller nåt. Skulle flytta på mitt enda hönshus jag har och då stod det ett kvar när jag hade flyttat mitt. Tänkte vad är detta och flyttade på det stom stod kvar och då var där ett till...
 
Sv: Bondgård/farm

kl , någon mer som har haft problem med gifts som inte dyker up efter man har accepterat dem ? Har haft det bekymret i två dagar nu.

oh ,,någon som vill ha en till granne ? jag skulle kunna behöva några till =)
 
Sv: Bondgård/farm

Jo, jag hjälper till och jag vet att mina Bukegrannar också har varit aktiva. Men trots att jag har ganska många grannar så har det varit trögt att få ihop tillräckligt många som hjälper till med ladan. Konstigt.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har tappat några ägg pga av strul. Det svider. Jag längtar ju också efter att få en åsna :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har förlorat jag vet inte hur många fuelfyllningar. Förbannelse!
 
Sv: Bondgård/farm

kl , någon mer som har haft problem med gifts som inte dyker up efter man har accepterat dem ? Har haft det bekymret i två dagar nu.

Jag har det bekymmret om någon använder möjligheten att skicka tillbaka en gåva när man tar emot den. Jag vet inte om det gäller alla gåvor men är 100% äker på att jag inte lyckats ta emot en enda sådan bränslegåva.
 
Sv: Bondgård/farm

Mina grannar är oxå dåliga på att hjälpa till. Nu fick jag börja om på min lada, eftersom det buggade sig. Folk fick meddelandet att den var klar, men det var den inte. Så jag tryckte på Give up, o började om.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Med stor sorg så har jag slutat med farmville. Fick ett agrisivt virus därifrån som pajade min hårddisk + två datorer hos personen som jag lämnade in min dator hos. Kan dock inte sluta läsa denna tråden för jag saknar det sååå mkt:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp