Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag jagar masterys men har ändå ganska "dekorerat". Det tar mer tid att få dem men jag vill ha något som jag trivs med. En helt platt markplätt med 22*22 odlingsyta och träd och djur efter kanten är inte min grej utan då skulle jag nog tappa intresset snart.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag resonerar likadant. En helt platt farm utan dekorationer, tja, då kan det vara.

Din farm är den absolut snyggaste farmen bland mina grannar. Love it!
 
Sv: Bondgård/farm

Kan inte alla lägga ut bilder på sina farmer igen?
Helst skärmdumpar så man ser hela på en gång.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hittade ett perfekt sätt att hålla koll på grannarna :D

Finns längst upp till vänster en rad och efter status m.m så kan man klicka på mer och då finns dom olika spelen uppradade. Klickar man på FV så kommer alla FV aktiviteter upp och inget annat. Plättlätt att hitta grannarnas lador nu :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vet inte hur många gånger jag tryckt på mer och det enda jag sett är anteckningar och två andra ointressanta rubriker. Nu när du sa detta så fick jag helt plötsligt upp en lång lista varav FV var en :confused: :laugh: Blev lite enklare att bara ha FV inläg och inte allt annat att sålla bort.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hittade ett perfekt sätt att hålla koll på grannarna :D

Finns längst upp till vänster en rad och efter status m.m så kan man klicka på mer och då finns dom olika spelen uppradade. Klickar man på FV så kommer alla FV aktiviteter upp och inget annat. Plättlätt att hitta grannarnas lador nu :D

är du inne på farmville.com eller på faiceboks sida
 
Sv: Bondgård/farm

Och vill man bara ha upp trådar med olika belöningar etc är bonus checker ett ovärderligt hjälpmedel. Där får du en sammanfattning av alla ägg, rosetter och sådant som finns att klicka på.
 
Sv: Bondgård/farm

Under status mm på facebook står där mera. Man klickar där.
 
Sv: Bondgård/farm

Menar raden med bl a statusuppdateringar till vänster i marginalen.
 
Sv: Bondgård/farm

photo.php


min del av min farm
 
Sv: Bondgård/farm

Min farm
30244581.jpg


Jag är en sån där "tråkigt" person som samlar mastery och XP ;)

Jag har 17 blåa rosetter än så länge. 4 st mastery, ärtor, solrosor, röd vete och tulpan men är inte långt ifrån alla blommor. Level 41, snart 42 :D

Så fort sista rosetten om dom j*vla träden är klar så ska dom bort, längtar! Har typ 1000 kvar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp