Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Du ser zoom in och zoom ut, sen en fyrkantig knapp och sen en kamera, tryck på den fyrkantiga för att få stor bild :D
 
Sv: Bondgård/farm

Print screen står det någonstans på tangentbordet, tryck på den, sen klistra in i typ paint.

Här är min farm:
farm100111.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag en miljon staket och fått alla staketribbons.

Försvinner ribbonsen om man tar bort staketen nu rå?????
 
Sv: Bondgård/farm

Det ska de inte göra, för dekorationsribbons har inte försvunnit för mig nu när jag rensat :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag bävar nästan för nästa ökning...Förra gången som jag fick utöka så tog det en dag innan jag hade fått ordning på allt igen. Jag gjorde om farmen totalt, dumt nog.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker att det nya gräset ser så fint ut, det ger lite mer liv åt gräsytorna när man kan lägga dit lite högt gräs också.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Det försvinner fortfande vissa gifts för mig , spelet laddas inte efter jag har accepterat dem ,men vissa funkar utan problem . Undrar när det ska fixas till ?
 
Sv: Bondgård/farm

Det är lök på min farm.

Tyvärr är det värsta kaoset på farmen nu sen det var omöjligt att logga in. Halva farmen var skördad när jag sen blev utloggad och inte kunde komma in igen på ett halvt dygn. Så farmen blev totalt knasig.
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

*kl* Nu har jag fyllt o tömt farmen på staket.... jäklar så fullt det var med alla staketen på plan :rofl:
 
Sv: Bondgård/farm

Jag gillar den röran det är så spännande att se vad du har i de olika rutorna. Jag är dock inte avundsjuk på dig över helvetet det måste vara att skörda.

Ska försöka komma ihåg att lägga ut en bild på hur det ser ut just nu hos mig (ikväll). Måste bara bestämma vad jag ska göra med julgranen. Just nu står den i hästhagen. Synd att den inte går att stoppa i förråd, jag gillar den och är inte sugen på att ta till röda spaden.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hade tidigare en plan på att ha några fält med flerdagarsgrödor och sen resten av farmen med kortare grödor. Men det sprack sen när julblommorna kom. Då odlade jag bara dessa blommor eftersom de gav 3 XP. Men nu försöker jag långsamt få ordning igen. Fast nu odlar jag allt möjligt överallt:D Är absolut ingen organisatör:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp