Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Ok ok, skriver väl om det då.

Jag varnar för Farmville-LIKNANDE apps.- vissa innehåller virus.

Bättre så?

Tror de flesta hajjade vad jag menade ändå...

eftersom folk går med i grupperna och tror att det kommer ge dom något i spelet farmville så tror jag inte att dom förstår det och då är det värt att påpeka detta.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tappade bort ett lamm häromdagen (det var kris, har bara två lamm ju). Det kom iaf tillbaka efter två dygn. Stod bakom en fläckig kossa och syntes alls inte innan den rosa färdig-knappen började lysa. Så nu är mina djur fördelade i olika hagar efter storlek. De stora (som kalkoner och kossor) i den längst bak, de små (som kaniner och änder) i den längst fram...
 
Sv: Bondgård/farm

*kl

Jag kämpar för att få den sista trädrosetten. Har träd överallt just nu känns det som. Så fort jag får den kan jag ju sälja av lite och bara ha några av samma sort. :)
 
Sv: Bondgård/farm

Fattar inget nu antingen var jag blind eller katten osynlig. Idag hittade jag den :laugh: vilket gjorde mig väldigt nöjd men det konstiga är att den (precis som jag trodde) var satt på att stå still och jag hade letat på exakt det stället. Jag vet (100% säker) att jag flyttade på den saken som den stod bakom för det var där den borde funnits. Blev rätt :confused: men också :bump:.
 
Sv: Bondgård/farm

Jo så gjorde mina också men då försvann alla sköldpaddor (samma gällde svarta katter) och berodde på något programmeringsfel. Här var det bara 1 av mina 3 grå kattter som försvann. Jag måste varit blind men kan ändå inte begripa för jag flyttade verkligen den saken som dolde katten.
 
Sv: Bondgård/farm

I vilka ägg hittar man åsnor? Jag har öppnat hundratals ägg nu utan att få en enda liten åsna. De måste vara extremt sällsynta.
 
Sv: Bondgård/farm

Åsnorna finns i guldäggen. I 5% av de äggen ska det finnas en åsna. Jag har för mig att karusell, FV float och zen garden vardera finns i 10% av äggen bräsnle 5% och resten guldhönor.

Jag personligen hoppas att jag slipper åsnor. Tycker de ser hemska ut. Kommer dock spara om jag får. Detta utifall att det någon gång blir möjligt att byta saker med varandra. Så eftertraktade som de är så borde man kunna byta till sig andra saker man vill ha.
 
Sv: Bondgård/farm

*kl

Jag kämpar för att få den sista trädrosetten. Har träd överallt just nu känns det som. Så fort jag får den kan jag ju sälja av lite och bara ha några av samma sort. :)

Den sista trädrosetten är så dryg att få :mad: har över 2000 träd kvar att skörda innan jag får den. Sen ska en hel hög av träden säljas.
 
Sv: Bondgård/farm

Var lite knepigt igår, kompisen fick ett guldägg å skrev det till mig, så jag var först med att ta det ägget. Fick en Zengarden (andra inom lopper av några dagar) och sen loggade jag in på mammas användare, hon är oxå fv-nörd, och tog samma ägg. Hon fick en åsna. Sen fick syrran en guldkyckling. Knepigt att det kan vara två "bra" vinster i ett o samma ägg.
 
Sv: Bondgård/farm

Åsnorna finns i guldäggen. I 5% av de äggen ska det finnas en åsna. Jag har för mig att karusell, FV float och zen garden vardera finns i 10% av äggen bräsnle 5% och resten guldhönor.

Jag personligen hoppas att jag slipper åsnor. Tycker de ser hemska ut. Kommer dock spara om jag får. Detta utifall att det någon gång blir möjligt att byta saker med varandra. Så eftertraktade som de är så borde man kunna byta till sig andra saker man vill ha.

Jag har två åsnor och två zen garden. Tycker dom är mycket sötare än den gräsliga FV float
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ser itne det knepiga. Jag tvivlar på att det bestäms vad som finns i varje ägg när det postas utan tror att det "slumpas" fram när man öppnar ägget. Mellan det att du öppnade ägget första och andra gången så har det säkert öppnats tusentals andra ägg bland alla milijontals spelare.

Mitra: FV float säljer jag direkt från giftboxen. Något så vedervärdigt stort och fult vill jag inte ha hos mig :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Jag gillar åsnorna, framifrån. Fattar inte varför dom har en typ grop på ryggen. Jag fick 2 igår, så nu har jag 4.

Någon som köpt nya mystery animal box?
 
Sv: Bondgård/farm

Mmmm, jag har 13 Zen garden, 17 karuseller och sen har jag fått 7 animal float. Inte en enda åsna. Hoppas att den kommer snart. Inte för att den är så himla fin utan bara för att jag vill ha en på farmen:D Hoppas också att man snaska kunna byta saker med varandra, det vore superbra.
 
Sv: Bondgård/farm

Men vad sjutton, mina vänner får fortfarnade presenter från sin gran? Jag som redan har deletat granen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp