Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Tack för tipset.:laugh: Hade tänkt slänga den.

Köpte en Orange tabby till farmen. Nu har den försvunnit. Har den dragit eller finns den någonstans. Händer det att ens djur "flyttar"????
 
Sv: Bondgård/farm

Tack för tipset.:laugh: Hade tänkt slänga den.

Köpte en Orange tabby till farmen. Nu har den försvunnit. Har den dragit eller finns den någonstans. Händer det att ens djur "flyttar"????

Verkar som djur kan försvinna ibland men även kan dyka upp igen...Hade en katt som också var försvunnen typ i två dagar!, men sen stod den där jag placerat den
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick också 1000 xp för statyn när jag ställde ut den.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag fått 2 collections, 1 vet jag inte hur dock :D Men när man ger "free gifts" finns det nu collegteble grejer. och där fick jag en trollslända... Kanske kommer nya varje vecka? dag?

Det kommer en ny varje dag i free gifts :) Så se till att skicka till polarna :)
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Fick en ny granne idag men kan inte se henne i raden under. Jag vet att man kan flytta raden men så många grannar har jag inte så man behöver det. Kan se att hon är min granne under My neighbors men inte mer. Ser henne inte heller runt min farm som granne Vad har hänt?
 
Sv: Bondgård/farm

tar sista

På en del saker som man kan köpa så står det Limit. Vilken Limit är det och hur når man dit???
 
Sv: Bondgård/farm

Limit betyder Max antal.
Som kossornas lagårdar som har Limit 5, du får köpa fem sen kan du inte köpa fler.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

Är det någon som vet vad som händer med tavlorna man samlar?
 
Sv: Bondgård/farm

*kl*

Har ni också fått collectionsgrejer utan att göra något? Jag har bland annat en gräshoppa som jag inte vet hur den kommit dit. Enda jag har fått är en såndär needlesgrej (tavla?) som gift, har fått tre, men sålt två av dem. Skumt att de bara dyker upp sådär =S

Fick 1000XP av min staty :D
 
Sv: Bondgård/farm

De kommer, tror jag, när man skördar och plöjer bla. Har också fått fast jag inte visste om det.
 
Sv: Bondgård/farm

Ett förslag är att inte sälja några collection grejer. När man får en full collection kan man byta in den mot andra saker. Jag tror jag läst att det var xp, fuel eller coins. Man kan ha 10 st av varje sak i sin collection så spara grejerna de kan behövas senare :idea:.

För övrigt har jag blivit överförtjust i "tall grass". Först såg jag det som urlöjligt men nu hittar jag hur många ställen som helst där jag vill placera sådant. Synd att man inte kan köpa det utan bara få det som gåva. Även det nya "durian tree" är underbart. Tyvärr vet jag inte så många fler ställen att ställa sådana på än där jag har dem.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp