Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Ja jag har köpt 2. I den första fick jag en hjort (fast den ser mer ut som en råbock). I den andra fick jag en påfågel. Rejäl tur för det var de två jag var intresserad av, resten av djuren skulle inte passa in hos mig.
De övriga djuren är en oxe, en bisonoxe och en kanin med horn (jackaloop tror jag de kallade den)
 
Sv: Bondgård/farm

ÄNTLIGEN! Nu fick jag min åsna från ett guldägg från ylva :bump::bump::bump::bump:

Jag har inte köpt något ännu med riktiga pengar. Men jag är bra sugen. Vet inte riktigt om jag vågar bara. Är det tillräckligt säkert?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag hoppas att det är säkert. Det är dock många som har köpt (inga jag känner IRL) och inte hört någon som haft problem med att det dragits fel summa eller flera gånger. Någon verkar ha råkat ut för att deras FC inte kommit men vad jag förstått har de fått sina FC då de kontaktat supporten.
Jag fick mina FC direkt och har inte märkt några andra problem heller.
 
Sv: Bondgård/farm

Här har en granne lagt ut 8 stycken tillsammans. När man får den i ägget är det bara en men har man tur så kan man ju få många.
zen%20graden2.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Ja det är säkert. Jag har köpt på farmville och på ett annat spel som inte finns på facebook och dom använder samma tjänst och har aldrig haft problem där heller.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick fram mina fösta guldägg typ, skulle "publicera dom" och VAD HÄNDER????

Spelat hakar upp sig och äggen försvinner!

Det blev bara pannkaka!!!:mad:
 
Sv: Bondgård/farm

Det där hände mig nyss.... hittade 30 !!!! fuel i ett guldägg. Kom in på farmen, öppnade gifts o så "spelet out of synk" ... allt borta :mad: Klickade på ägget igen, men jag hade redan fått ju... den där fuelen är väl ute i cyberrymden o tankar upp nån traktor..
 
Sv: Bondgård/farm

Jag vill också ha en åsna, tycker dom är lite söta :)
 
Sv: Bondgård/farm

Fick en ful staty nu för de firade att Farmville vunnit något men tack och lov sålde jag den inte utan ställde ut den på farmen och fick 1000 XP
 
Sv: Bondgård/farm

1000 xp??

Mammas farmville fick bara 200 xp, det råkar jag veta :D Jag tänkte inte på det när jag satte ut min dumt nog...


ang Fishlis fråga... öhum ingen aning? tittade nu.... verkar som att det kommer lite nya grejer, kanske i boxarna eller i äggen? eller kanske ett pris när man fått en rosett...
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Nu har jag fått 2 collections, 1 vet jag inte hur dock :D Men när man ger "free gifts" finns det nu collegteble grejer. och där fick jag en trollslända... Kanske kommer nya varje vecka? dag?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp