Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

*kl*

FVbild.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

Här är min farm! Ska bara fixa masteryn på kålen, sen ska rutorna användas till olika grödor. :)

dxkbl.jpg


Funderar på att sälja av lite mer djur också. Tycker de tar mycket plats och genererar lite pengar. Kycklingarna är jag så jävla trött på.
 
Sv: Bondgård/farm

:rofl: Jag såg det :rofl: Såg ut som hos mig. Nu har jag röjt rätt rejält. Ska köpa en stor kåk, men orken tog slut efter röjningen, så jag får se när jag orkar göra klart.
 
Sv: Bondgård/farm

Här är min farm! Ska bara fixa masteryn på kålen, sen ska rutorna användas till olika grödor. :)

dxkbl.jpg


Funderar på att sälja av lite mer djur också. Tycker de tar mycket plats och genererar lite pengar. Kycklingarna är jag så jävla trött på.

Jag sålde av hur många "lösa" kycklingar som helst, var SÅ trött på dom! Det är mycket smidigare med dom som finns i en chicken coop! :)
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick något ruskigt gräsligt i ett guldägg i dag.

Animal Float
AnimalFloat.jpg


Den är så gräslig så jag tror nästan jag ska behålla den.
 
Sv: Bondgård/farm

någon som har tips på hur man kan få fler grannar på fv?
 
Sv: Bondgård/farm

Slänger in en varning här... profile watcher på FB, och flera av de här farmville-appsen innehåller virus. Det finns ju hundratals olika grupper som utlovar extra chickencoops o farmvillecash... var försiktiga när ni går med i såna grupper, för många är nerlusade av virus.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag fick något ruskigt gräsligt i ett guldägg i dag.

Animal Float
AnimalFloat.jpg


Den är så gräslig så jag tror nästan jag ska behålla den.

en sådan gräslig rackare fick jag oxå idag. Den har fått plats brevid ladan. Får står där några dagar innan den åker in i förrådet.
 
Sv: Bondgård/farm

Animal float är verkligen gräslig. Tar massor av plats också.

Blev riktigt glad över den nya rosetten "Cat Lady" :laugh: Den kommer jag att få snabbt och lätt.
 
Sv: Bondgård/farm

Blev ännu ledsnare när jag såg den. I förrgår försvann en av mina gråa katter vilket jag blev ledsen för. Idag kom den rosetten :(. Får adoptera en vit katt till men tycker de grå är finare.
 
Sv: Bondgård/farm

Rymde katten? Jag samlar på alla vita katter som jag kan ta. Det har jag gjort ända sen de började komma eftersom jag älskar vita katter;)
 
Sv: Bondgård/farm

Animal float är verkligen gräslig. Tar massor av plats också.

Den är läskig :crazy:
Det var förresten i ett av dina guldägg jag fick den:rofl:

Blev riktigt glad över den nya rosetten "Cat Lady" :laugh: Den kommer jag att få snabbt och lätt.

Den lär nog jag oxå få till ganska kvickt, har runt 25 katter (den där grötiga massan snett till vänster om mitt bonimgshus). Har i skrivande stund 67% på dom.

Har ni upptäckt hur man får mer fuel?
Man fyller på med en 1/5-del tank och väntar. Spelet fyller själv upp till full. Så med lite tålamod får man soppan att räcka riktigt länge :idea:
 
Senast ändrad:
Sv: Bondgård/farm

Ja jag har förlorat en svart (lätt att ersätta) och en grå genom att de en dag bara har varit borta :confused:
 
Sv: Bondgård/farm

Slänger in en varning här... profile watcher på FB, och flera av de här farmville-appsen innehåller virus. Det finns ju hundratals olika grupper som utlovar extra chickencoops o farmvillecash... var försiktiga när ni går med i såna grupper, för många är nerlusade av virus.

Dessa grupper har inget med FarmVille att göra så att sätta = mellan farmville och virus är väldigt fel.
 
Sv: Bondgård/farm

Nu kommer äntligen den utlovade bilden

Farmville14.jpg


Har letat lite mer efter grå kat tnummer 3 men den är och förblir borta :(
julgranen har jag som synes fortfarande inte tagit något beslut om :D
 
Sv: Bondgård/farm

Slänger in en varning här... profile watcher på FB, och flera av de här farmville-appsen innehåller virus. Det finns ju hundratals olika grupper som utlovar extra chickencoops o farmvillecash... var försiktiga när ni går med i såna grupper, för många är nerlusade av virus.

Dessa grupper har inget med FarmVille att göra så att sätta = mellan farmville och virus är väldigt fel.

Ok ok, skriver väl om det då.

Jag varnar för Farmville-LIKNANDE apps.- vissa innehåller virus.

Bättre så?

Tror de flesta hajjade vad jag menade ändå...
 
Sv: Bondgård/farm

Jag gillar också kattrosetten, har 62 katter så borde borsta 250 ganska snabbt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp