Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Är det någon som vet om man tjänar på att ha massor av samma sak i samlar serien, har fått massor av fjädrar:crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Du tjänar inget på det direkt.
När du får en full collection så byter du in den mot fuel, xp eller coins. Det kommer då att plockas bort en av varje sak. Ju fler saker du har av varje ju färre behöver du hitta innan du har ytterligare en full serie att byta in. Nu kommer vi givetvis att ha ett överskott av de grejer man kan skänka till varandra och man kan ha maximalt 10 saker av varje i "lagret".
 
Sv: Bondgård/farm

Kan man se vilka saker man har collectat någonstans? Jag får bara upp en liten o-klickbar popup när jag klickar på tex fjädern i giftboxen.
 
Sv: Bondgård/farm

kl

arghhh , lyckades äntligen få ihop så att jag hunde expand my barn ,, fick upp rutan exand barn for 0 fv now ?
såklart OK , döm då min förvåning när 10 !! fv rykte buhu såååå inte värt det !
 
Sv: Bondgård/farm

Nu har det startas en FB grupp för oss som älskar det långa gräset! Jag har ansökt om medlemsskap i den (fick tipset av en vän som också älskar detta gräs). Kan inte få nog av det långa gräset. Önskar att det fanns på marknaden så att jag kunde köpa så mycket som jag behövde.
 
Sv: Bondgård/farm

Är det bara jag som inte får alla collectibales in i gåvoboxen? Jag har klickat och fått ok på att jag har fått saken, men sen finns den inte i gåvoboxen trots det. Högst frustrerande.
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Äntligen har jag fått hot rod tractor!

Började spela Mafia wars när jag hörde om traktorn, och tog mig till level 10. Och nu ikväll var den i marknaden. =)
 
Sv: Bondgård/farm

Det tar emot att spela Mafia Mars bara för att få en traktor. Jag har valt bort det spelet tidigt eftersom det inte lockar mig alls. Men jag kanske spelar upp mig till level 10 och lägger av sen. Behöver man många grannar för att kunna spela Mafia wars?
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har läst om lite innehåll i lådorna. Dessa saker har jag sett (vit text ifall någon inte vill veta) 1 FV cash (kan man få mer än 1 totalt?), 1 fuel, 20 xp, höna, häst, bananträd, grantatäppleträd (troligen alla de vanliga gåvorna altså OCH en Hot Air Baloon

Trots att jag blivit Fan av FV kan jag inte uppgradera tll 24*24 :(

Gillar valnötsträden så jag behöver uppgraderingen. Måste ju ha någonstans att ställa alla träd jag får av mina grannar :laugh:.
Eftersom jag har en hjort måste jag nästan köpa en fru åt honom nu när det finns. Bara 16 FC :crazy:. Han var dyr i inköp och är dyr i drift den herrn ;)
 
Sv: Bondgård/farm

Någon som vet hur man får de olika collectibles som finns? Det står ju t.ex att "spigot" ska vara "common" men någon sådan har jag fortfarande inte fått.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp