Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

kl

Jag har inte kommit in på fv sen i går, skitsur blir jag.. :devil:

Vaddå hotrod traktor, vad har jag missat?!?!?!:eek:
Att man kan expandera har jag då inte missat alls, hela newsfeeden är täckt av dylika meddelanden..

ANG sakerna som dyker upp på newsfeeden, ägg och annat, jag läste vet ej om det stämmer, men att man skall spara dem i giftboxen en stund, för så fort någon använder tinget så kan ingen mer få något ur tex ägget.
Så har man kvar den förbenade vita kycklingen och inte säljer den eller placerar ut den en liten stund, så ökar det chanserna för andra att också kunna klicka och få något ur ägget men så fort någon tar ut giftboxen så är ägget tomt..
Vet ej om det stämmer, men skadar ju inte och testa, så alla får sin bit av kakan.. :bump:


På countrylife så har det kommit nya grödor, blueberrys, raspberrys och blackberrys samt bananträd att ge bort. :D

Och så har jag börjat spela fishworld, men lite små tråkigt då de flesta grannarna inte är aktiva, så jag kan inte stjäla fisk. :angel:
Det spelet med finast grafik tycker jag iaf.. :p
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ska åka till fjällen en vecka nu men när jag kommer tillbaka ska jag köpa lite fiskar till dig att stjäla.
 
Sv: Bondgård/farm

ANG sakerna som dyker upp på newsfeeden, ägg och annat, jag läste vet ej om det stämmer, men att man skall spara dem i giftboxen en stund, för så fort någon använder tinget så kan ingen mer få något ur tex ägget.
Så har man kvar den förbenade vita kycklingen och inte säljer den eller placerar ut den en liten stund, så ökar det chanserna för andra att också kunna klicka och få något ur ägget men så fort någon tar ut giftboxen så är ägget tomt..
Vet ej om det stämmer, men skadar ju inte och testa, så alla får sin bit av kakan.. :bump:
Det där stämmer inte. Det har gått rykten länge om att det är så men det dementeras av Zynga. Så fort du tryckt på länken så räknas det bort från det antal som finns (tror det är 5 st för ägg). Har buggen funnits tidigare så har de säkert tagit bort den vid det här laget iom att det är ett känt "problem".
 
Sv: Bondgård/farm

Aha, tråkigt.. VAd bara nåt jag läste iaf..


JAG kommer FORTFaaaarandä inte in!:crazy:

*zizzy blir galen, måste ju ordna med en massa innan jag ska duscha och gå ut i verkligheten i kväll och umgås med folk (!) och inte bara sitta vid laptopen.. :angel:*

Skål på er fressten. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

*KL*

Jag behöver 5 till grannar för att få uppgradera farmen - skit oxå! :mad:
Jag som blivit "fan av farmville" bara för detta... :devil:

Nä, nu åker jag till stallet och rider vit drömponny! :love:
 
Sv: Bondgård/farm

Du kan nästan vara tacksam för att du inte kommer in. Jag tappar gåvor, spelet tar hur jäkla lång tid som helst för att laddas. INTE KUL! Faktiskt nästan lika irriterande som att inte komma in.
 
Sv: Bondgård/farm

Tror att du och jag är grannar. Gå in bland mina vänner och skicka iväg lite förfrågningar. Alla verkar trevliga och är givmilda och de flesta verkar spela Farmville.
 
Sv: Bondgård/farm

måste man vara vän på facebook för att bli grannar på farmville? min mammas farmville skulle behöva lite flera granar :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

man måste ha 30 grannar och det kostar 500.000 :P

Det är dåligt att man inte kan skicka 30 gåvor dagligen nu när det krävs att man har det antalet vänner. Jag tycker att jag vill skicka gåvor till alla vännerna dagligen, men det är ju omöjligt.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag håller med dig. Nu får man välja och försöka komma ihåg vilka som har fått så de andra kan få nästa gång o s v.

Jag började göra iordning min farm efter expanderingen men tröttnade halvvägs. Nåja en liten bit är OK, resten är kaos och trist men nu orkar jag inte mer idag! Vilken tid det tar att flytta runt allt. Passade på att ta bort några höns som jag ändå var urless på.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har sålt av en massa höns. Det tar alldeles för mycket tid med dem. Och vid förra uppgraderingen höll jag på i säkert en dag för att göra om eftersom Farmville var så segt. Det bara blev omstart på omstart och göra om hela tiden.
 
Sv: Bondgård/farm

Och nu är det idiotsegt. Jag har 40 nya vänner och kan inte lägga till dom till farmville. AAARRRGGH
 
Sv: Bondgård/farm

Har fått någorlunda ordning på "torpet" nu, nu är målet att köpa den där stora villan för 1 miljon coins. Jag och en vän har lite inbördestävlan om vem som har kommit längst och hon har verkligen tagit in på mig nu!!!!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag håller med dig. Nu får man välja och försöka komma ihåg vilka som har fått så de andra kan få nästa gång o s v.

Jag gör så att jag ger gåvor överst från listan dag 1 och så underst från listan dag 2.

Det innebär visserligen att de som är i mitten från listan får gåvor oftare, men å andra sidan så kommer gåvorna med någotsånär regelbundenhet.
 
Sv: Bondgård/farm

Förresten så har jag byggt min ZOO - anläggning nu- det var möjligt att genomföra nu när jag expanderade till 24 x 24. Har gjort lite Tulles djurpark med hägn för renarna ( med mammutstatyn mitt i plus granar och bruna staket), sedan har pingvinerna, övriga fåglar, kalkoner samt sköldpaddor vars ett hägn. Sköldpaddorna har en massa "high grass" i sitt lilla hägn och det ser mycket trevligt ut.

:D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp