Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Jag förstår inte riktigt detta med collectables. Antingen är det buggar i det eller så har de meddelat fel om hur det funkar. I podcasten sas det att när någon gjort klart en collection så kan alla hämta under 24 timmar. Men trots det får jag sällan något. Det är fler än jag som tolkat det som sägs på det sättet men jag (och även de) kan ha missupfattat.
Angående vanliga, ovanliga och sällsynta så har jag hittat ovanliga lättare än vissa vanliga att jag sedan inte kunde posta något i början var uppenbarligen en bugg.

Just nu har jag för övrigt en granne (ej bukefalist) som skickar kor till mig. Jag undrar vad hon tror att jag ska ha kor till. Min ladugård är helt uppenbart full och jag har verkligen inte plats för en till. Får se om jag får plats nu med 24*24 även om jag inte vet om jag vågar uppdatera. Tänk om datorn lägger av för att det blir för tungt. Vad gör man då, man kan ju inte köpa ner sig igen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag var rädd för att det skulle skära sig i min gamla dator med med 24 x 24 men det funkar prickfritt hittills! Jag som hade lovat mig att använda området till en snyggare farm, men min vana trogen blev det plogen över nästan allt det nya :D

Jag undrar också över collectibles, jag har common- grejer som fattas trots att jag farmar rätt intensivt, och sedan typ 5 uncommon av någonting :confused: plus att då det buggar när jag försöker få collectibles av vänner i newsfeeden.

Ang. presenterna så försöker jag få det rätt, men det är inte lätt alla gånger att minnas vem som önskat vad, vänner som är nya med spelet hoppas ju ofta på andra saker än de längre hunna... Men jag försöker!
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, klart att folk skickar sånt som de själva vill ha. Men höns:rofl:? Det finns ju hur mycket som helst att få i äggen.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag ger nog upp om Masteries, det är så kul att dekorera farmen så masteries får vänta. Totempåle och de nya husen är ju så fina. Fast vad det har att göra på en farm är ju en fråga.
 
Sv: Bondgård/farm

Antagligen är det så. Jag har skickat en blandad kompott med saker (huvudsakligen träd) till henne, så det kanske är en hint om att kor är eftertraktade. Provar att skicka en ko och tala om vad jag önskar mig så får jag se vad som händer :laugh:. Hoppas att jag inte skickar helknasigt. Det blir juså att man lätt skickar det man själv tycker om och tillslut kanske det blir en aning enahanda ;) :D
 
Sv: Bondgård/farm

Ang collectibles så finns dom dolda och dyker upp när du skördar dina träd, hönor och gödslar andras grödor mm - det kom upp en infoskylt om det igår. Dra med peken över grejorna så får ni ledtrådar till vart dom är.
Min fundering är om man måste plöja för hand för att få den där det står You have to get dirty.
 
Sv: Bondgård/farm

Men du behöver inte spara bränslet i inboxen. Det är bara att fylla på allt du har. Bränslemätaren plussar på vartefter.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har köpt 4 mammut statyer nu:eek: Är så rädd att jag ska ångra att jag inte köpte tillräckligt många. Det har hänt förut att jag missat att köpa tillräckligt många och sen ångrat mig. Vet inte hur jag ska dekorera farmen ännu, hinner inte rådda med det ifdag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp