Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

*kl*

19731_271880233800_532978800_3248566_5400885_n.jpg

19731_271880678800_532978800_3248567_3264070_n.jpg

19731_271880908800_532978800_3248568_3238501_n.jpg

19731_271881448800_532978800_3248570_7682505_n.jpg
 
Sv: Bondgård/farm

KL


Vilket är det snabbaste sättet att få ihop pengar? jag kör med black berries nu som skördas var 4:e timme, eller är det bättre att ha grödor som skördas var 3: dag? behöver ha ihop pengar till uppgraderingen 24x24 :D
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har gjort en uträkning på vad grödorna ger. Tyvärr visste jag inte att det var 23 timmars dygn i FV så jag har räknat med 24 timmar så 1-4 dygns grödorna har en något högre inkomst än det jag räknat ut. Jag har heller inte räknat med någon tid för plöjning, sådd och skörd utan detta är den teoretiska maximala inkomsten/ruta och dygn
Sparris --- 183 coins/dygn
Lök------- 180
Sockerrör- 177
Ärtor----- 176
Tomater-- 174
Grönt te-- 170
 
Sv: Bondgård/farm

Hugger sista

Dessa gula pengar som dyker upp när man harvar-skördar-plöjer vad blir det av dom? Måste jag göra något?
 
Sv: Bondgård/farm

Åh tack!

Det blir till att odla sparris alltså ;)

Har inte kommit upp till "sparris nivån" ännu så det får bli lök i stället :)

Någon som vet när utökningen av hönshuset kommer igång? har maaaassor av kycklingar att stoppa i
 
Sv: Bondgård/farm

Jag har nu vänner från alla världens hörn. Vill ni ha fler så gå in på farmvilleforumet och be folk adda er. Jäklar vad det drösade in.
 
Sv: Bondgård/farm

hur ställer man då in så att de inte ser allt man skriver (om de går) tex så vill man kanske inte att de skall se ens foton
 
Sv: Bondgård/farm

Kl

Äntligen fick jag en hot air ballon från mystery gift. Köpte flera st när den fanns, tror att jag började spela ungefär samma vecka som den kom. Men sen sålde jag dom för dom tog massa plats. :angel:
 
Sv: Bondgård/farm

KL

Men sitter ni här och harvar på FarmVille? Kolla in Country Life istället, där använder man grödorna till djuren, gör sylt och bröd, kaninpälsen och ullen väver man. Vips blev "vetet" mer värt efter att det blivit malt till mjöl och sedan bakat till bröd. :idea:
 
Sv: Bondgård/farm

Äsch - inte orkar någon sitta och titta på dina foton - man ska ju gödsla o mata och skörda.
Men du kan ändra inställningarna så bara utvalda kan se dina kort.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tror jag spelade FarmVille till lvl 15 eller nåt, sen tröttnade jag för att det var så djävulskt segt (laddningen av spelet alltså) så jag vet ärligt talat inte riktigt vad man gör på FV längre, men vad är det som gör att man hellre fortsätter i all oändlighet där? :)
 
Sv: Bondgård/farm

Man får prestationsrosetter! Och så kommer det nya grödor. Och blommor som man kan ge bort. Samlingar som ska kompletteras (hittade t ex en nyckelpiga hos en granne häromdagen).
 
Sv: Bondgård/farm

Och masterys (heter de va, stjärnorna?)! Jäkligt frustrerande, men jag ska verkligen få ihop de där 6 450 tomaterna så att jag får sista stjärnan. Ska!
 
Sv: Bondgård/farm

Jag tycker att spelet är grymt beroendeframkallande:o Bara kläcka ett ägg till, bara samla ytterligare en sak till samlingen så att den blir komplett...bara...Och det finns så mycket fina dekorationer.
 
Sv: Bondgård/farm

Ur dekorationssynpunkt borde man väl spela Farm Town istället? :)

Jag tycker det ser så jäkla rörigt och fult ut med sjuttioelva hästar och renar i en pyttehage... :angel:

Men ok, visste inte om dessa samlingar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp