Bondgård/farm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bondgård/farm

Japp men det var ett aggrisivt så att tre datorers virusprogram inte hittade det. som tur var fick jag köpa en ny hårddisk mkt billigt och alla bröllopskort gick att rädda. Inte så konstigt när så många miljoner människor spelar samma spel att det blir virus men roligt är det inte. Älskade verkligen detta spel.
 
Sv: Bondgård/farm

Ja, det är jättekul. Jag har dock gått över till cafét mer och mer men har kommit upp så högt i levels nu så att där finns inte så mycket kvar. Får väl då återgå till farmen som har legat mer eller mindre i träda ibland.
 
Sv: Bondgård/farm

Jag var riktigt högt upp i level på cafet med men min man säger att nu får det vara stopp på alla spel på facebook pga virusrisken. En enda fördel med att jag slutade spela är att jag blivit piggare haha
 
Sv: Bondgård/farm

Jo, jag hjälper till och jag vet att mina Bukegrannar också har varit aktiva. Men trots att jag har ganska många grannar så har det varit trögt att få ihop tillräckligt många som hjälper till med ladan. Konstigt.

Jag har haft samma problem, otroligt störande :mad:

Samma problem :crazy:

Så synd att man inte kan lägga ut länken flera gånger. Och ja jag har läst era tips men får det inte att funka :crazy:
 
Sv: Bondgård/farm

Om du inte får det att funka så lägg ut ett egenhändigt skrivet meddelande.
Högerklicka på din länk, välj egenskaper, kopiera adressen och klistra sedan in den i ett meddelande där du ber fler trycka på din länk.
Du kan även göra sommånga av mina grannar gjort och klicka på deras länk och sedan klistra in din egen som ett svar på deras inlägg. Fördelen med det är att din länk då kommer synas hos alla din grannes vänner och inte bara dina egna + att din granne inte behöver leta efter din "lada". Tyvärr är gamefeeden usel. Av någon anledning får jag inte upp särskilt mycket av allting som sker förrens jag går in på varje enskild persons profil. Facebook verkar censurera bort ganska friskt i sammanställningen :(.
 
Sv: Bondgård/farm

Som Shaggy skriver har fungerat bra för mig, dels lägga ut på min sida + lagt in länken "hemma" hos Shaggy i en tråd.
 
Sv: Bondgård/farm

Shaggy, kolla upp ditt maxantal av vänner i feeden. Finns en länk under feeden som heter Edit Options och där finns en liten ruta för max antal vänner i feeden (typ 50 eller nåt i original). Feeden var helt obegriplig innan jag hittade den och satte upp den så alla rymdes.
 
Sv: Bondgård/farm

Hmm. Jag har två dagar i rad fått upp ett meddelande om att jag behöver si eller så många vänner till att bygga på ladan. trycker jag accept då, kommer det uppe en liten lada uppe i vänstra hörnet, och när jag trycker på den kommer det upp så jag kan posta att jag behöver mer hjälp på min lada. :laugh:
 
Sv: Bondgård/farm

man kan utöka ladan för att få mera plats/mera storage

*allmänt*

efter att ha läöst här så fattade jag att folk ville ha hjälp med att bygga så nu har jag kollat på mina vänner och hjälpt dom jag sett... jag tar ananrs och inte bryr mig så mycket om alla saker som popar upp.. har redan massa djur och vill inte ha blommor och det är ju oftast sånt
 
Sv: Bondgård/farm

Alla lador och redskapsskjul altså både de man köper för coins och de för farmcash fungerar för att lagra andra grejer i. Sedan i lördags förmiddag kan man bygga ut lagerkapaciteten med hjälp av sina vänner. Förut kunde ett vitt redskapsskjul innehålla 2 saker nu kan man bygga ut det till att kunna förvara 14, det rosa redskapsskjulet håller 15 (16?) i normal tappning men kan också få ökad kapacitet på samma sätt.
Tryck på ditt förvaringsutrymme och välj "expand storage" i menyn. Sedan är det bara att posta och vänta på hjälp. Det går fortare om man hjälper andra och även talar om att man gör det.
Tänk på att maximal lagerkapacitet är 100 saker oavsett hur många lagerlokaler man har och hur mycket man byggt ut dem.
 
Sv: Bondgård/farm

Hittade inte hur man gjorde det får kolla bättre sedan. Jag tror dock inte att det är det som är problemet. Förut så hade en granne lagt ut en rosa ko + en rosett. Nästa gång jag tittade så fanns det helt plötsligt bara ett ägg från henne i feeden. Först när jag gick in på hennes logg så fanns de andra inläggen. Det verkar ofta vara såhär. Minns när jag hade väldig tur engång med min coopstuffing. Fick 4 ägg på 6 chanser. En person svarade på två av inläggen vad denna fått så jag påpekade att det fanns 4 ägg, ingen hade sett det innan de gick in på loggen.
 
Sv: Bondgård/farm

Föresten vad gillar ni de nya kofläckiga sakerna?
Jag tycker mest de ser ut som om någon har kastat lera på dem. Efter knädjup lera under förvintern känner jag mig nu lite lätt allergisk mot lera så jag har inte köpt något av det.
 
Sv: Bondgård/farm

De kossemönstrade sakerna är ganska fula...

Sen tycker jag det är trist att se hur folk förstör sina fina farmer och nu tar bort varenda dekoration och lagrar det i ladorna. Flera av mina grannar har nu farmer helt utan dekor och bara odling. De jagar väl Masterys, så jag förstår ju varför man gör så.

Själv har jag precis gjort tvärtom, minskat ner på antalet lotter och har nu ännu färre odlingslotter. Det kommer att ta år att få Masterys, men det får väl ta lite längre tid.
 
Sv: Bondgård/farm

Förut besökte jag alla grannfarmer dagligen för att gödsla och få XP. Men nu får man ju bara XP för 20 farmer och det har tagit bort lite av motivationen att besöka alla grannar. En enda ynka XP för ett besök känns ju lite fattigt. Trist att inte följa grannarna dagligen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 398
Senast: Amha
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 783
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp