Fast om Habina hade lynchats och du bombat så hade ju en god varit kvar.
Men lynchen hade alltid stoppats om jag bombade mindre än 1 timme innan - kollat och dubbelkollat - både i lektråden och på ett tidigt stadium med LL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om Habina hade lynchats och du bombat så hade ju en god varit kvar.
Men lynchen hade alltid stoppats om jag bombade mindre än 1 timme innan - kollat och dubbelkollat - både i lektråden och på ett tidigt stadium med LL
Jo lynchen skulle ha stoppats, kollat och dubbelkollat!
Och idén var ju att ta ängeln så att det blev fritt käk sen
Jag hade faktiskt slutat engagera mig i huruvida lottning eller nåt annat skulle spela roll när jag upptäckte att cirkus lyckats lura Idahoe och Mirtai. Jag insåg väl där att loppet var kört!Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)
Jag hade faktiskt slutat engagera mig i huruvida lottning eller nåt annat skulle spela roll när jag upptäckte att cirkus lyckats lura Idahoe och Mirtai. Jag insåg väl där att loppet var kört!
Det tror jag säkert!Äsch! Jag som är så snäll
håller m Niyama, jag och @bollen__ diskuterade samma sak, därför det var tvunget att vara en liten marginal så det fanns möjlighet att köra lynchen senare. Å inte att du kunde bomba 21.59 å personen som ledde el låg tvåa i lynchen lynchades kl 22.00...Tror du missförstod, lynchen skjuts ju upp så röstningen sker med de som lever men den uteblir ju inte. Så har aldrig skett och jag och bollen skrev just om det innan leken. Att självmordsbombaren väljer att dö innan lynchen gör ju inte att lynchen uteblir, den förmågan att stoppa lynchen har den inte.
Det kan vara jag som missförstod också, jag sa ju till cirkus att för att lynchen skulle kunna genomföras ändå så behövde hon bomba minst en timme före - alltså om hon bombade nära DL blev det inget av lynchen....så det kan va mitt fel också.håller m Niyama, jag och @bollen__ diskuterade samma sak, därför det var tvunget att vara en liten marginal så det fanns möjlighet att köra lynchen senare. Å inte att du kunde bomba 21.59 å personen som ledde el låg tvåa i lynchen lynchades kl 22.00...
ajdå, då kanske vi pratade om varandra när vi diskuterade - kanske jag som var otydlig. Jag skulle ha kollat en extra gång att vi tänkte lika...Det kan vara jag som missförstod också, jag sa ju till cirkus att för att lynchen skulle kunna genomföras ändå så behövde hon bomba minst en timme före - alltså om hon bombade nära DL blev det inget av lynchen....så det kan va mitt fel också.
ajdå, då kanske vi pratade om varandra när vi diskuterade - kanske jag som var otydlig. Jag skulle ha kollat en extra gång att vi tänkte lika...
Å du säger att jag är ond när jag käkat upp all marmelad...Inte tänka så nu. Onda vann och det är det viktiga.
tanken var inte att gå direkt på nästa käk, utan att lynchen skulle skjutas upp så alla hade möjlighet att rösta igen. Men jag å @bollen__ pratade om varandra när vi diskuterade...Att tänka till en annan gång är att det blir enormt kraftfullt att både kunna självmordsbomba (och här garanterat god här ) och dessutom få lynchen inställd och man går direkt på nästa käk.
Å du säger att jag är ond när jag käkat upp all marmelad...
Du har ju varit med käkat upp typ en tredjedel av alla deltagare...
De var såååå goda! Jag hade värsta sockersuget men det stillade världens godaste @Mirtai -marängswiss.