typ när meddelandet kom från LLSå när blev jag ond för er andra då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
typ när meddelandet kom från LLSå när blev jag ond för er andra då?
Jag trodde också Lobelia var spion! Det var iaf roligt att prova på, men satan vad svårt ändå med att komma på teorier!
Tack själv Jätte rolig lek att följa med facit.
Jag kan ju erkänna att jag hade ett ögonblick igår när jag blev lätt hysterisk och tänkte "men vart FAAAN är de förbaskade ulvarna?!" Sedan insåg jag att just ja, de sitter ju i lyan med mig.
Du var VERKLIGEN riktigt duktig!
Din första analys var grym! Du hade ju värsta braiga teorin.
Tack för en rolig lek! Det har varit skitkul att få vara LL
..och jag som var orolig att ulvarna inte skulle ha en chans alls när jag bara körde med 3
Jag svor åtminstone eder över dig.Till er onda!
Och en till mig själv. Har bara tidsbrist att skylla på men så otroligt dåligt jag spelat!
Förlåt @LenaH du måste ha svurit så mycket över mig
ja det var kusligt så bra det funkade mellan LenaH ( som INTE blev misstänksam över att en annan försökte verka spion) och Lobelia, snyggt gjort!!Jag röstade på dig i första DL mest för att så göööör man inte - jag var rätt säker på att du inte skulle åka, det hade ju inte känts bra, men lite puls får man när första rösten trillar in på en
Såklart att du ska vara med! Världens tillskott!
Kul att du också "såg" att @Lobelia nog var spion - synd bara att vi alla hade fel men hon spelade så sjukt bra som spion
Jag röstade på dig i första DL mest för att så göööör man inte - jag var rätt säker på att du inte skulle åka, det hade ju inte känts bra, men lite puls får man när första rösten trillar in på en
Såklart att du ska vara med! Världens tillskott!
Kul att du också "såg" att @Lobelia nog var spion - synd bara att vi alla hade fel men hon spelade så sjukt bra som spion
Planen var att ni skulle käka mig och inte någon viktig roll, sedan så var det praktiskt att ni snällt följde misstankarna mot TLV. Jag hade noll koll på om hon var ond eller inte, men det gjorde att jag följde Lenas röst på Q och blev klart misstänksam mot dig. Trodde alla skulle se det, men tji fick jag.
Kände mig igår ganska säker på att cirkus och Supersonic var onda. Så tänkte att vi tar en ulv i taget. Synd bara att jag började i fel ände
Och så följde du cirkus röst på SS utan att reflektera att hon knappast skulle röstat på sin kompis eller föra upp kompisen som alternativ i det läget.Kände mig igår ganska säker på att cirkus och Supersonic var onda. Så tänkte att vi tar en ulv i taget. Synd bara att jag började i fel ände