Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var för mig uppenbart att Lena var god när Q var uppe mot emthja det var kusligt så bra det funkade mellan LenaH ( som INTE blev misstänksam över att en annan försökte verka spion) och Lobelia, snyggt gjort!!
Och så följde du cirkus röst på SS utan att reflektera att hon knappast skulle röstat på sin kompis eller föra upp kompisen som alternativ i det läget.
Vad tråkigt , det förklarar en hel del.Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Aj då ,mycket tråkigtTja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Stackare!Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
vad tråkigt , kram!Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Alltså - @Lobelia och jag har spelat ihop så himla mycket, både i lyan men allra mest som goda så jag hajade.ja det var kusligt så bra det funkade mellan LenaH ( som INTE blev misstänksam över att en annan försökte verka spion) och Lobelia, snyggt gjort!!
Trist!Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Tja, 8 timmar i bil och ett klinikbesök som slutade med utdömd häst gjorde inte att hjärnan var på topp...
Nej jag var säker på att Lena skulle haja, eller i vart fall inte ge sig på mig utan anledning.Alltså - @Lobelia och jag har spelat ihop så himla mycket, både i lyan men allra mest som goda så jag hajade.
Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)
Jag oroade mig, men å andra sidan var jag uppäten.Fantastiskt slut när goda skrev om lottning och 50/50. Var det ingen av er som oroade er för att lyncha bombaren? (har inte läst precis allt, har bara mobilen)
Fast om Habina hade lynchats och du bombat så hade ju en god varit kvar.Vi frågade LL - Jag hade fått bomba oavsett vem som lynchen gick emot!
Vi var synnerligen nöjda när käket idag lyckades då visste vi att vi skulle vinna.