Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, kikade på Goodreads nu och ser att det är flera andra som delar mina åsikter: "This is boring and bland.....100 pages and nothing to highlight, except the prose that is pleasant, without fanfare."En med en HBTQ-person: Trion av Johanna Hedman. Jag vet nog inte riktigt hur jag ska summera mina tankar om den här boken... "Besviken" är ett ord som ligger nära tillhands. Tror inte att jag är tillräckligt kulturell och sofistikerad för att uppskatta den. Jag ville verkligen tycka om den, den var välskriven och jag kan förstå varför vissa tycker att den är fin, men för mig var den ganska tråkig och frustrerande. Det hände ingenting, vi kom ingen vart, det var bara en massa upprepningar av huvudpersonernas komplexa känsloliv och hur de ständigt försvårade och förstörde relationerna till både sig själva och varandra. Framförallt den kvinnliga huvudkaraktären höll på att driva mig till vansinne, men jag kan inte låta bli att tänka att det säkert var meningen också. Den påminde mig lite om Donna Tartts Den hemliga historien, fast tråkigare
Jag vill gärna ha ett vårbingoHar vi något nytt bingo? Annars kan jag fixa ett om vi vill ha ett.
Jag vill gärna ha ett vårbingo
Super! Är säkert fler som halkar på, får vi hoppasFixar under morgondagen och lägger upp tråd då