Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mmm och jag tror att många anser att just The Colour of Magic inte är en av de bästa utan snarare en av de tidigaste. Folk brukar säga att någon av universitetsböckerna eller Guards guards eller young adult om Tiffany (tycker jag bäst om) är bäst.Bok som du haft på din att-läsa-lista i mer än två år kryssar jag med The Colour of Magic av Terry Pratchett. Har läst ett par av hans böcker men har i flera år haft planer på att läsa fler.
Men, för min del tror jag inte de funkar som ljudböcker. Jag hade extremt svårt att hålla fokus. Jag provade med såna bok för ett par år sedan, det var samma sak då. Jag trodde att det kanske var för att den var på engelska, det var den första engelska bok jag lyssnade på. Men efter det här jag lyssnat på massvis andra utan problem. Jag får nog inse att de här böckerna måste läsas. Jag tänkte prova lyssna på en till, om det blir samma sak där får jag ge upp dem i ljudboksformat.
Visa bifogad fil 26102
Eller så lyssnar jag på den ändå, även om jag inte kan kryssa den.@Klara du får försöka få in Go set a watchman också!