Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror det gavs en del tips i förra bokbingo-tråden om du inte redan sett det eller läst alla där?Jag har problem med Read on location. Har ni några tips på böcker som utspelar sig i Örebro?
Hm, det minns jag inte att det gjorde. Jag får kolla där. När jag googlar hittar jag bara den jag läste förra gången.Tror det gavs en del tips i förra bokbingo-tråden om du inte redan sett det eller läst alla där?
Kolla med biblioteket!Hm, det minns jag inte att det gjorde. Jag får kolla där. När jag googlar hittar jag bara den jag läste förra gången.
Jag har problem med Read on location. Har ni några tips på böcker som utspelar sig i Örebro?
Det vore något. Förutom att jag inte kan grekiska.
Får försöka ta mig tid att gå dit.Kolla med biblioteket!
Det vore något. Förutom att jag inte kan grekiska.
Jag har problem med Read on location. Har ni några tips på böcker som utspelar sig i Örebro?
Den hittade jag på Storytel, så den får det bli.Några rader till Svartåns finaste krokodil av PeKå Englund utspelar sig i Örebro. Jag har inte läst den, men vill gärna!
Älskar Frankenstein! Så totalt underskattad bok (förstörd av alla dåliga filmatiseringar ). Funderar på att läsa om den till "one hit wonder" rutan, får se....Mitt nästa kryss blir i rutan för klassiker, jag har läst Frankenstein: eller den moderne Prometeus av Mary Shelley. Mycket melankoli och ångest, andra delen som främst handlade om monstrets liv var det jag mest fastnade för. Språket är såklart oerhört vackert och naturskildringarna tidstypiskt romantiska.
Älskar Frankenstein! Så totalt underskattad bok (förstörd av alla dåliga filmatiseringar ). Funderar på att läsa om den till "one hit wonder" rutan, får se....