Black Coffee

Sv: Black Coffee

SV:
Ja det stämmer att hon är ute.
Har lite nya bilder på tösen :)

Malin_Dolly.jpg


Malin_Dolly.jpg


Dolly_Malin.jpg


Ska_till_stallet_om_en_stund_galet_trott_och_med_nacksparr_lagom_spannande_far_jag_saga_Men_men.jpg
 
Sv: Black Coffee

Tack . Jag är väldigt glad att det blev som han blev :love:

Ska förhoppningsvis ner och se till att filma honom ordentligt om 14 dagar och puffa på honom lite mer vilket inte görs på denna filmen utan lullar ju runt lite i alla 3 gångarterna :)

Och själv få se honom live och sen sätta ute en annons på honom .

Mia
 
Sv: Black Coffee

Tack Sar :laugh: Vad glad jag blir .

Det är Dinahs dotter men det har du kanske förstått ?

Mia
 
Sv: Black Coffee

Har du visat din lilla snygging på fölvisning? :-)

Neeejj det har jag inte och jag ville men han står ju inte hemma och tjejen som köpte stoet har en mage med knodd i :love: Så jag ville inte tjata om visning hon sa om jag gärna ville så kunde vi visa men nej jag orkade inte ta tag i det och ville inte utsätta henne för att det skulle hända något med hennes egen graviditet osv så nej det blev ingen visning .

Och det känns tråkigt för om man får säga så som uppfödare så är han helt underbar med 3 bra gångarter i både skritt ,trav och galopp .

Han har en fin typ och jag tycker att han är bättre än Min Magica som vann Rixföl som han är släkt med :-) Magica är ju moster till Bj`s Black Mezzo .

Sen älskar vi ju alla våra egna uppfödningar och kanske inte alltid är objektiva :D
Sen vet man aldrig hur dom visar sig just när det är visning i växt och allt och det är en stor kille som växer mycket . Så det blev nog bästa beslutet för tillfället ,så nu ska jag bara :crazy::cool:hitta en köpare som vill ha honom .

Mia
 
Sv: Black Coffee

Aha ok! Va synd! Men det är ju som det är. Hoppas han får visa upp sig med nya ägaren. Att han är lika fin som magica bådar ju gott!! :-)
 
Sv: Black Coffee

KL

IMAG0176.jpg

IMAG0158.jpg

IMAG0169.jpg

Nya bilder på mitt hjärta, dock svår att få bra bilder på då hon hellre vill pussas med en :)
 
Sv: Black Coffee

Sötnos :love: Ingen som har videofilmer på era Black Coffe avkommor som man kan få se ? ;)

Mia
 
Sv: Black Coffee

Ja hon är så mysig! Satt i hagen och hade hennes huvud i mitt knä och hon bara blundade och tycktes tänka åhh matte fortsätt ta på mig!

Jag skulle filma en kortis på mitt avelssto i våras så jag jagade de lite i hagen.

http://www.youtube.com/watch?v=eA8j-ffeK0s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DT-Vkr3Ci8A&feature=related

Dock inte det bästa underlaget för dom att visa gångarter på när de är lite halt och de är barfota. Men man ser ju lite hur hon rör sig. Dock syns att de är arab i henne - svansen på ryggen! :P

Det är svårt att tänka sig att det inte var så längesen hon såg ut så här:
DSC01985.JPG
 
Senast ändrad:
Sv: Black Coffee

Oh vad kul att få se :) Hur stor är hon nu ? Och vem är den andra pållen med den fina magen ihagen ?

Och efter att du la in fölis bilden :love: Tänk så fort tiden går .....

Mia
 
Sv: Black Coffee

Åh den andra pållan är mitt avelssto e.Literat u. Alma - Latino. Alma har lämnat en gp-häst i dressyr Jamiro Rosso och ett sto Cohiba som tävlat internationell 1.60 hoppning. Alma´s helsyster har lämnat en godkänd hingst. Visst är hon tjusig?! Hon kastade ju tyvärr efter en olycklig fastrulllning i snön men jag är glad att hon lever! Är inte betäckt i år, blir kanske till våren!:)

Ja jag tror hon är runt 1.55 har inte mätat, lite ponnystuk över henne. Kanske får avla ponny sen :D Ja det är roligt att se, men hon blir så trippig när hon ska showa runt!:)
 
Sv: Black Coffee

Hittar inte Literat stoet på Blup `?

Din BC avkomma hade väll också Master i sig om jag inte minns fel ?

Mia
 
Sv: Black Coffee

Fin din lille ser ut!
Gillar verkligen mammahäst också:love:

Tack Fenestra ;) Det är så kul nu när man är inne på andra generationen ston och vad dessa ger :laugh:

Sen blir man ju alltid så glad när någon annan tycker om ens uppfödingar :love:. Ett stort Tack .

Mia
 

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Piaff
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 820
Senast: Görel
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 251
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp