Black Coffee

Hej! länge sedan någon skrev om BC och hans avkommor här, så nu tycker jag att vi fortsätter! Här i Karlskoga finns en härlig kille född 28/6 2015.
han heter Northern Mirage och har en fullblodsmamma som heter Northern Daylight (e:Diaghlyphard u.Northern Actress ue. Longleat). Coffee var ett självklart val för oss! Läste att Coffe har gett lite blyga fölungar men inte har vi märkt av något sådant inte! han har varit mycket social redan från början och en riktig pratkvarn <3

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: Piaff
·
  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 400
Senast: Görel
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 155
Senast: Wingates
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 916
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar