Black Coffee

Hej! länge sedan någon skrev om BC och hans avkommor här, så nu tycker jag att vi fortsätter! Här i Karlskoga finns en härlig kille född 28/6 2015.
han heter Northern Mirage och har en fullblodsmamma som heter Northern Daylight (e:Diaghlyphard u.Northern Actress ue. Longleat). Coffee var ett självklart val för oss! Läste att Coffe har gett lite blyga fölungar men inte har vi märkt av något sådant inte! han har varit mycket social redan från början och en riktig pratkvarn :heart
 

Liknande trådar

  • Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
10 819
Senast: Görel
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
2 042
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 186
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp