Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Nej det var en 7 åring som vi hade här i höstas e: Krack C

KL*

Tack så jättemycket alla!! Era ord värmer verklingen:love:

Till dig, Lancet och alla andra som lägger ut så fina bilder på era hästar! SÅ kul att se alla fina kort, lämnar ett bidrag på min kille som är taget idag. Tyvärr kunde ingen plåta honom när han gick, men jag hoppas att kunna få till några ridbilder snart! :) Extra roligt med den här hästen är att det var tveksamt om det skulle gå att få igång honom igen p g a skada, men peppar peppar... Det verkar lovande trots allt! :)

bild21mars2012bild3.jpg

Lancet , Lancet jag har ju bett om film ju ;)

Lika fantastiskt som vanligt :D

Helt fantastisk! (och då bör det tilläggas att jag normalt inte gillar den typen av häst :o )

*kl*
Motionerat gubbens lurviga murvelbest i dag i det härliga vårvädret.Pigg och glad var han :D
32915206.jpg

32915207.jpg

Jag och en av småhästarna. :love: Jag gillar henne skarpt. Väldigt trevlig häst!

Ja hon är rund, hon har varit mamma och sedan gått på betäckning hela förra sommaren,
borde blivit dräktig men nu rids hon istället. Får hoppas att hon springer av några kilon. :p

noblessa.png

"den typen av häst"? Tycker Lusitanos ser ganska vanliga ut, eller är jag hemmablind?

"den typen av häst"? Tycker Lusitanos ser ganska vanliga ut, eller är jag hemmablind?

Det beror ju helt på vad för häst man jämför med.. som jag skrev "och då bör det tilläggas att jag normalt inte gillar den typen av häst". Det är alltså inte en fråga om vad som är "vanligt" utan snarare min personliga smak ;):D Men som sagt, den där var ju döläcker! :o:love:

Oj så han ser ut att ha biffat upp sig. Ser trevlig ut :-)

KL, Ute på en skrittrunda i kvällssolen och svslutade med några varvs jogg på utebanan:

uh12_195086648.jpg

uh10_195088624.jpg

uh9_195088958.jpg

uh11_195091326.jpg

uw4_195092947.jpg

uw3_195092575.jpg

uw5_195092325.jpg

uw8_195091889.jpg

uh7_195094498.jpg

Ser ut att vara en härlig häst! Och det ser så lätt ut när vissa rider :angel:

IronWill: det var en bastant dam det där, men hon ser ut att trivas under ryttare.

Dialhard: Så fina bilder, ni ser liksom ut som om ni är nöjda med livet båda två.

Kryddan: Han ser härlig ut, hoppas du kan bli fotad under ridning så vi får lite mer att titta på :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 195
Senast: Dyngpeter
·
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
48 49 50
Svar
995
· Visningar
66 942
Senast: MCP
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
8 323
Senast: super
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31