Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Det där ramlar ju av om ngn månad. toppa svansen istället.

hon ser hälsosamt dräktig ut- som en häst;)

Får väl hoppas på det, även om jag tvivlar starkt på det, hon fäller som en galning på kroppen, men på benen sitter håret fast. :p
Svansen är faktiskt till kotorna, men när hon vilar på ena bak så går den ner i backen. Får väl klippa lite till. ;)

Ja hon är inte fet i alla fall. :) Mycket skönt med tanke på att hon får fri tillgång på bra silage både inne och ute.

Peak: Tack! Är lite kär i den själv hahah!:laugh:

Fiorano: Visst är han!Haha har ju fått höra det några gånger.Och han drar ju blickarna till sig kan man säga.Att han vet om det gör det inte lättare för honom att koncentrera sig på tävlingar haha!:crazy:Han är maxad D-ponny.:)

*KL*

tjooohooo!
Vårkänslorna spritter, tävlingssäsongen närmar och efter att åter kikat på filmer och bilder på alla era fina hästar så är jag så taggad :bump: att jag "bjussar" på ett par pics från söndagens pass.

14.jpg

15.jpg

Swoooooooshar fram

16.jpg

hum..."släpp kylskåpet" ;) Biffen....

17.jpg

Jobbar oss igenom arbetspiruett igen

Vilken härlig häst du har! Och härligt att se ngn som kan/vågar rida ut halsen.

Härlig häst du har!! :love:
Väldigt trevligt att se en dressyrryttare från Karlskrona.

Det var ju Grållen (Greypeace) och tatueraren hade aldrig fått en så välgjord bild att gå efter!

Kanske inte hör hemma här till 100% Men vill skryta lite om min fina foderponny Ferri.
På bilderna va han 3 år, nyinkörd o mkt tömkörd. Planerar att tävla i körning bla dressyr med honom, när vi fått på dom riktiga dressyrskorna ;)

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/270579_246293242066099_5563548_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...88465371_100000562751659_981496_6318779_n.jpg

En busbild måste ju få finnas me =D

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hpho...18465038_100000562751659_981552_7248026_n.jpg

Hoppas att de går o se bilderna =)

Stallets vite herre vart smått surig när han fick höra att store bruns senaste bilder hade visats på Buke. Så för att alla ska vara nöjda kommer här de senast tagna på honom oxå.

Han är min stora kärlek, han är 28 år nu och vi har hängt ihop i 18 år. :D Enligt honom själv är han max 8 år, vilket är helt underbart.

5.jpg

3.jpg

7.jpg

8.jpg

Välkommen!! Du behövs för det börjar bli ont om dressyrryttare i Karlskrona :bump:

IMGP5879.JPG

IMGP6005.JPG

t%C3%A4vling+110925+halt.jpg

Vi har väl inte kommit så långt i dressyren ännu, men vi satsar i alla fall på att rida en LB:1 innan året är slut! Så vi är på väg att bli ett "riktigt" dressyrekipage ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 321
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 004
· Visningar
67 449
Senast: Nikan
·
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
8 562
Senast: Robina
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 075
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka