Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på våra dressyrhästar, del V

Det går super, har bara inte fått någon som kunnat fota eller filma på länge nu.:) Hon har fått några veckors vila och lugnare arbete men nu börjar vi komma igång igen. Jag har ju världens flax som numera kan ha nån som tittar på oss varje ridpass, dessutom rider en av tränarna Ebba åt mig en gång i veckan vilket gör sitt till. Ska se om jag kan få till en film på oss här i veckan, på tisdag står det hoppning på schemat! :) Vore kul att få se en ny film på din!

*KL

Idag har jag ridit i snö med Ninya för första gången i mitt liv (i mer än skritt i alla fall)! Jättehärligt :)

Ninyaaatrav.jpg

:D
galopp-1.jpg

Tack:bow::love: Jag provred nya stången och bridongen idag och det gick riktigt bra. Men han skrämde mig lite först när jag skulle galoppera så var han inte alls sig själv så jag tänkte direkt att nu är han halt igen.:cry: Klev av och longerade lite i tyglarna men såg inget, hoppade upp men han var fortfarande konstig. Upptäckte då att det schabraket jag hade lagt på hade åkt ner och lagt sig lite på manken. Hoppade av och sadlade om och satte fast stropparna i dom små ringarna man brukar fästa förbygeln i för att undvika att det åkte ner igen. Hoppade upp och han var precis som vanligt. PUST!! Nog för att jag vet att han är känslig men detta är väl lite extremt!! Så hårt låg inte schabraket men tydligen tillräckligt för att man inte kan galoppera enligt Toppen!:cool:

Halv KL

Åh tusen tack alla! :bow:

Danny är född 2006, e. Blue Hors Romanov och grundutbildad (LA).

Åh en Romanov-bebis:love: Ska bli jättespännande att följa er, tycker verkligen om Romanov!

Din häst är verkligen en av de finaste på buke enligt mig! :love: :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 345
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
49 50 51
Svar
1 015
· Visningar
68 293
Utrustning Startar ny tråd igen då andra är över 100 sidor nu. Köpte teddy fodrade från Zaczess till slut, hade beställd från Alequi men fick dom...
6 7 8
Svar
157
· Visningar
8 906
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka